حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل مقاوم اپل واچ با بدنه فلزی مستحکم،‌ نمایشگر بزرگ‌تر و عمر باتری بهتر معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

به‌گفته‌ی مارک گورمن از بلومبرگ، اپل درحال کار بر روی یک نسخه “ورزشی مقاوم” از اپل واچ است که دارای نمایشگر بزرگ‌تر و عمر باتری طولانی‌تر بوده و با بدنه فلزی مستحکم‌تر خود، می‌تواند مقاومت خوبی در شرایط سخت از خود نشان دهد.

مدل مقاوم اپل واچ

این دستگاه جدید به‌طور مشخص برای ورزشکاران، کوهنوردان و سایر افرادی که شرایط سخت‌تری را درهنگام استفاده از ساعت‌های اپل خود تجربه می‌کنند، خواهد بود. اندازه نمایشگر این ساعت تقریباً دو اینچ بوده که بزرگ‌تر از اندازه صفحه‌نمایش 1.9 اینچی اپل واچ سری 7 فعلی است.

این نمایشگر همچنین تقریباً 7 درصد مساحت نمایشگر بیشتر نسبت‌به مدل 45 میلی‌متری اپل واچ سری 7 با وضوح 410 در 502 پیکسل خواهد داشت. گورمن حدس می‌زند که اپل ممکن است از قسمت نمایشگر اضافی برای ارائه معیارهای تناسب‌اندام بیشتر استفاده کند.

هیچ صحبتی در مورد اینکه اپل این ساعت جدید را چه خواهد نامید، وجود ندارد؛ اما این ساعت شامل مقاومت در برابر ضربه و محافظت بهتر به شکل یک ماده فلزی خواهد بود که از آلومینیوم قوی‌تر است. این ساعت همچنین دارای یک صفحه‌نمایش مقاوم‌تر در برابر شکستگی است و باتری بزرگ‌تری خواهد داشت تا عمر باتری طولانی‌تری را با یک بار شارژ برای کاربران فراهم کند.

مدل مقاوم اپل واچ

مدل مقاوم اپل واچ

نسخه ورزشی اپل واچ درکنار مدل استاندارد اپل واچ سری 8 و همچنین اپل واچ SE جدید که برای عرضه در اواخر امسال برنامه‌ریزی شده است، معرفی خواهد شد. به‌غیر از نمایشگر بزرگ‌تر و بدنه بادوام، نسخه اسپورت اپل واچ مانند سایر ساعت‌های هوشمند اپل عمل می‌کند و همان ویژگی‌های سری 8 را خواهد داشت.

شایعات حاکی از آن است که اپل واچ سری 8 دارای یک تراشه S8 بوده که مشابه با S7 و S6 است، به همراه یک حالت کم‌مصرف به‌روزشده و ویژگی‌های جدید سلامتی که به این ساعت امکان نظارت بر دمای بدن را می‌دهد.

نظر شما درباره‌ی مشخصات و امکانات مدل مقاوم اپل واچ آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی