حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ مشکی Nothing phone (1) به‌همراه برگه مشخصات کامل آن فاش شد: تأیید اسنپدراگون +778G

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، شایعات

گوشی Nothing Phone (1) قرار است در تاریخ 21 تیر 1401 به‌صورت رسمی رونمایی شود. این شرکت تاکنون تیزرهای متعددی را پیرامون مشخصات و طراحی اولین گوشی هوشمند خود منتشر کرده و هیجان بیش از اندازه را برای آن تزریق کرده است. حال به‌تازگی، رنگ مشکی Nothing Phone (1) به‌همراه برگه مشخصات کامل آن فاش شده و همچنین کارل پی، بنیان‌گذاران Nothing، اخیراً استفاده از تراشه اسنپدراگون +778G را در این گوشی تأیید کرده است که درنتیجه، این دستگاه رسما به‌عنوان یک گوشی میان‌رده به بازار عرضه خواهد شد.

رنگ مشکی و مشخصات Nothing phone (1)

افشاگر Abhishek Yadav اخیرا مشخصات کلیدی Nothing Phone (1) را در توییتر فاش کرده است. این افشاگر تصویری را به‌اشتراک گذاشته که شبیه صفحه توضیحات محصول این گوشی است. این صفحه شامل بسیاری از صحبت‌های بازاریابی است، بنابراین ما آن را به کلمات ساده برای شما تفسیر می‌کنیم.

بر اساس اطلاعات فاش‌شده، Nothing Phone (1) دارای صفحه‌نمایش 6.55 اینچی OLED بوده که از رفرش‌ریت تطبیقی ​​120 هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 می‌باشد. همچنین این دستگاه می‌تواند ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم‌برثانیه را ضبط کند. این گوشی همچنین دارای فریم آلومینیومی و حاشیه‌های متقارن خواهد بود.

رنگ مشکی و مشخصات Nothing phone (1)

رنگ مشکی و مشخصات Nothing phone (1)

در این تصویر فاش‌شده همچنین به تراشه +Snapdragon 778 اشاره شده است که قبلاً توسط خود Carl Pei تأیید شده بود. این پردازنده تقریباً مشابه با SD778 بوده، اما از شارژ بی‌سیم و معکوس پشتیبانی می‌کند. اطلاعات مذکور همچنین نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای محافظ شیشه گوریلا گلس دوطرفه خواهد بود.

ما از قبل می‌دانیم که Nothing phone (1) دارای چراغ‌های LED به نام “Glyph Interface” در پنل پشتی خود خواهد بود که آن را از بقیه گوشی‌های اندرویدی متمایز می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی NothingOS مبتنی‌بر اندروید 12 را در خارج از جعبه اجرا خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود NothingOS یک رابط کاربری مینیمالیستی و ساده است.

همان‌طور که گفته شد، Nothing Phone (1) قرار است در تاریخ 12 جولای در رویدادی به نام “Return to instinct” معرفی شود. هنوز قیمت این گوشی هوشمند مشخص نشده است. بااین‌حال، انتظار می‌رود قیمت آن در حدود 400 دلار باشد.

دیدگاه شما پیرامون رنگ مشکی و مشخصات Nothing phone (1) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی