حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر سه‌بعدی گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

درکنار رندرهای گلکسی واچ 5 سامسونگ که اخیرا به بیرون درز کرده است؛ Evan Blass مجموعه‌ای از رندر های متحرک سه‌بعدی از گلکسی بادز پرو 2 را منتشر کرده که انتظار می‌رود همراه با آخرین نسل از ساعت‌های هوشمند این شرکت، در رویداد Unpacked بعدی سامسونگ معرفی شوند.

رندر سه‌بعدی گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ

سامسونگ به‌طور پیوسته برای عرضه‌ی برخی از ایربادزهای محبوب برای طرفداران اندروید، که به‌عنوان رقابتی سرسخت در برابر ایرپادزهای اپل و پیکسل بادز گوگل عمل می‌کند، شهرت پیدا کرده است.

91Mobiles ب‌ تازگی برخی از رندرهای آخرین مدل از ایربادزهای سامسونگ را افشا کرده است که به‌احتمال‌زیاد Galaxy Buds 2 Pro نامیده خواهد شد. این ایربادزها به‌طور قابل‌توجهی شبیه به گلکسی بادز پرو هستند، بنابراین انتظار نداشته باشید که سامسونگ از طراحی نسل پیشین که امتحان خود را نیز پس داده است، فاصله بگیرد.

دراینجا، شما همان طراحی تاشو را برای قاب شارژ خواهید یافت، با درگاه USB-C در پشت آن. قابل‌توجه‌ترین تفاوت، اضافه کردن رنگ جدید “Bora Purple” است که گفته می‌شود با سایر سخت‌افزارهای عرضه‌شده در رویداد بعدی Galaxy Unpacked مطابقت دارد. رنگ بنفش جدید همچنین به گزینه‌های سنتی‌تر سفید و گرافیت (مشکی) می‌پیوندد.

طبق معمول، Galaxy Buds 2 Pro با اسم رمز “Zenith” دارای “Sound by AKG” خواهد بود. بااین‌حال، فراتر از آن، اطلاعات کمی در مورد مجموعه ویژگی‌ها و ارتقای احتمالی این هدفون‌های جدید نیز وجود دارد. در بررسی‌های صورت‌گرفته، مشخص شد که Galaxy Buds Pro اصلی هنوز ازنظر حذف نویز، جای کار دارد و بنابراین امیدواریم سامسونگ قابلیت حذف نویز فعال پیشرفته‌تری را برای نسل دوم گلکسی بادز پرو خود درنظر بگیرد.

ازآنجایی‌که گوگل درحال آماده شدن برای عرضه Pixel Buds Pro خود در ماه‌های آينده است، باید دید که این ایربادز چگونه با Galaxy Buds 2 Pro مقایسه خواهد شد و کدام یک قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری را نسبت‌به امکانات خود ارائه می‌دهد.

نظر شما پیرامون رندر سه‌بعدی گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی