حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل والپیپر دلقک ماهی آیفون نسل اول خود را به iOS 16 بتا 3 اضافه کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل

اپل به‌تازگی iOS 16 beta 3 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده و درحالی‌که کاربران هنوز به‌دنبال یافتن ویژگی‌های جدید اضافه‌شده به به‌روزرسانی اخیر هستند، به‌نظر می‌رسد که اپل یک ایستر اگ شامل والپیپر دلقک ماهی را به مناسبت 15 سالگی عرضه اولین آیفون به این نسخه از سیستم‌عامل خود اضافه کرده است.

والپیپر دلقک ماهی iOS 16 آیفون

همان‌طور که توسط 9to5Mac در فایل‌های داخلی iOS 16 بتا 3 مشاهده شده، اپل والپیپر نمادین دلقک ماهی که در تصویر پس‌زمینه اولین آیفون خود در سال 2007 انتخاب کرده بود را بار دیگر بازسازی کرده است. بااین‌حال، والپیپر دلقک ماهی هنوز به‌عنوان گزینه‌ای برای همه‌ی کاربران این نسخه از سیستم‌عامل iOS در دسترس نیست.

درحالی‌که برخی از کاربران توییتر توانسته‌اند آن را پیدا کنند، برخی دیگر والپیپر دلقک ماهی را در تنظیمات صفحه اصلی و صفحه قفل آیفون نمی‌بینند، که احتمالاً یک اشکال نرم‌افزاری باشد.

والپیپر دلقک ماهی آیفون نسل اول برای iOS 16

والپیپر دلقک ماهی آیفون نسل اول

همان‌طور که قبلاً توضیح دادیم، تصاویر پس‌زمینه در iOS 16 دیگر موارد ثابتی نیستند، بلکه انیمیشن‌های رندرشده واقعی هستند که با فرمت جدید ساعت در صفحه قفل تعامل دارند. خوشبختانه، اخیرا راهی برای رندر کردن تصویر زمینه جدید پیدا شده است تا بتوانیم آن را به‌عنوان یک تصویر ثابت به‌اشتراک بگذاریم.

درصورت تمایل به دریافت این والپیپر با کیفیت اصلی، می‌توانید با کلیک بر روی این لینک، آن را برای دستگاه خود دانلود کرده و استفاده نمایید.

شایان‌ذکر است که iOS 16 درحال‌حاضر به‌عنوان نسخه بتا برای توسعه‌دهندگان ازطریق وب‌سایت Apple Developer در دسترس است. همچنین نسخه بتای عمومی این ماه منتشر خواهد شد، درحالی‌که انتظار می‌رود نسخه نهایی به‌صورت رسمی در پاییز امسال منتشر شود.

دیدگاه شما پیرامون اضافه‌شدن تصویر زمینه دلقک ماهی اولین نسل از آیفون اپل در آخرین نسخه از سیستم‌عامل همراه این شرکت چیست؟ به‌نظر شما آیا اپل موفق‌شده تا به مناسبت جشن 15 سالگی معرفی و عرضه آیفون نسل اول خود، حس نوستالژی این دستگاه را با ارائه‌ی والپیپر آن برای آیفون‌های جدیدتر القا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی