حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نهایی شیائومی 12S Ultra در پوستر فاش‌شده از این گوشی نمایان شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی 12S Ultra قرار است به‌صورت رسمی در تاریخ 4 جولای (13 تیر) درکنار سایر پرچمداران این خانواده شامل شیائومی 12S و شیائومی 12S Pro در چین معرفی شود. درحالی‌که این شرکت تاکنون طراحی مدل استاندارد و پرو را فاش کرده است، طراحی نسخه اولترا ظاهر نشده بود. بااین‌حال، به‌تازگی پوسترهای جدید شیائومی 12S Ultra در فضای وب منتشر شده است که اولین نگاه ما به طراحی نهایی گوشی پرچمدار پریمیوم این شرکت را نشان می‌دهد.

طراحی نهایی شیائومی 12S Ultra

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، شیائومی 12S Ultra دارای پنل پشتی از نوع چرم خواهد بود. بااین‌حال، شایعاتی مبنی‌بر اینکه ممکن است این گوشی در نوع سرامیکی نیز ظاهر شود وجود داشت، اما به‌دلیل جلوگیری از عدم افزایش وزن آن، شیائومی احتمالا از استفاده از این مورد صرف‌نظر کرده است. همچنین قسمت بالایی پنل پشتی، یک ماژول بزرگ دوربین را در خود جای داده است. این ماژول طراحی دایره‌ای در یک صفحه مستطیلی داشته، اما فاقد نمایشگر ثانویه است که در مدل قبلی موجود بود.

شیائومی اخیراً تأیید کرده است که 12S Ultra به لنز اصلی دوربین با سنسور 1 اینچی سونی IMX989 مجهز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد لنز اصلی در مرکز ماژول دوربین قرار داشته و در زیر آن نیز، یک لنز زوم پریسکوپی جای گرفته است.

طراحی نهایی شیائومی 12S Ultra

طراحی نهایی شیائومی 12S Ultra

همچنین به‌نظر می‌رسد لنز فوق‌عریض نیز در سمت چپ قرار دارد. در سمت راست آن یک واحد فلاش LED دوگانه تعبیه شده است. شایعات حاکی از آن است که این گوشی دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، سنسور 48 مگاپیکسلی فوق‌عریض با فاصله‌کانونی 13 میلی‌متر و سنسور 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر خواهد بود.

تصاویر فاش‌شده جدید، نمای جلویی Xiaomi 12S Ultra را نشان نمی‌دهند. بااین‌حال، رندرهای CAD آن که در ماه قبل منتشر شدند، نشان دادند که این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده به‌همراه طراحی سوراخ نمایشگر تکی استفاده می‌کند. انتظار می‌رود 12S Ultra با مشخصاتی مانند صفحه‌نمایش 6.7 اینچی AMOLED QHD+ 120Hz، چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5، تا 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1، دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی و باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی و بی‌سیم 50 واتی وارد بازار شود.

دیدگاه شما پیرامون طراحی نهایی شیائومی 12S Ultra و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی