حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و مشخصات نهایی Nothing Phone (1) فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

گوشی Nothing Phone (1) قرار است در تاریخ 12 ژوئیه (21 تیر 1401) به‌صورت رسمی معرفی شود. درحالی‌که این شرکت تاکنون تیزرهای متعددی را پیرامون طراحی این دستگاه منتشر کرده است، اکنون به‌لطف یک افشاگری جدید، شاهد قیمت احتمالی و مشخصات نهایی Nothing Phone (1) هستیم.

قیمت و مشخصات نهایی Nothing Phone (1)

اخیرا وب‌سایت 91Mobiles با افشاگر Yogesh Brar برای جزئیات کلیدی Nothing Phone (1) همکاری کرده‌اند. این نشریه گزارش می‌دهد که این دستگاه برای شروع یک نمایشگر از نوع OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز دارد. نمایشگرهایی با رفرش‌ریت بالا این روزها بسیار استاندارد هستند، بنابراین ما از این مورد تعجب نمی‌کنیم.

در ادامه یک افشای دیگر از Nothing Phone (1) منتشر شده است. وب‌سایتی به نام RootMyGalaxy مشخصات لو رفته از این دستگاه را تأیید می‌کند. بااین‌حال، قیمت احتمالی انواع مختلف این گوشی را نیز منتشر کرده است.

طبق اطلاعات فاش‌شده، Nothing Phone (1) با قیمت 31000 روپیه (حدود 393 دلار) در هند برای نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که نسخه 8 گیگابایتی/256 گیگابایتی با قیمت 32000 روپیه (406 دلار) و یک نسخه 12 گیگابایتی/256 گیگابایتی با قیمت 36000 روپیه (457 دلار) عرضه شود.

قیمت و مشخصات نهایی Nothing Phone (1)

قیمت و مشخصات نهایی Nothing Phone (1)

قبلاً شایعاتی وجود داشت که Nothing Phone (1) یک دستگاه میان‌رده است. حال افشاگری جدید ادعا می‌کند که قدرت این گوشی توسط تراشه اسنپدراگون 778G پلاس تأمین می‌شود. همچنین به‌نظر می‌رسد یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 45 وات نیز برای این دستگاه درنظر گرفته شده باشد.

برای عکاسی، افشاگر مذکور ادعا می‌کند که Nothing Phone (1) دارای ترکیب دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی خود است. همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی را برعهده خواهد داشت.

درحالی‌که Brar و 91Mobiles معمولاً افشاگری‌های خود را به‌درستی انجام می‌دهند، ما همچنان به شما توصیه می‌کنیم که این مشخصات را باکمی شک‌وتردید درنظر بگیرید. بااین‌حال، اگر این‌ها واقعاً مشخصات Nothing Phone (1) هستند، نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا مشخصات آن، انتظارات شما را برآورده می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی