حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گوشی Nothing Phone (1) با پنل پشتی شفاف آن را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

درحالی‌که منتظر رونمایی کامل از اولین گوشی برند ناتینگ با نام Nothing Phone (1) در تاریخ 21 تیر 1401 هستیم؛ اکنون این شرکت پیش‌دستی کرده و به‌منظور جلوگیری از افشای اطلاعات مربوط به این دستگاه ازجمله دیده‌شدن آن در دست مدیرعامل این شرکت در روز گذشته، به‌صورت رسمی اولین نگاه به طراحی «شفاف» پنل پشتی گوشی خود به‌همراه دوربین دوگانه آن را نمایش داده است.

طراحی شفاف پنل پشتی گوشی Nothing Phone (1)

با توجه به سابقه مدیرعامل برند ناتینگ و هم‌مؤسس پیشین وان پلاس یعنی Carl Pei، وی عادت دارد تا تقریباً تمام جزئیات کوچک مربوط به یک دستگاه درشرف معرفی را با هیایوی زیاد و بیش از اندازه برای آن محصول ارائه کند. درحالی‌که مشخصات داخلی گوشی آینده هنوز مشخص نیست، به‌لطف Nothing، اولین تصاویر رسمی از طراحی Phone (1) را می‌توانیم مشاهده کنیم.

در پست‌های متعدد در اینستاگرام، توییتر و وب‌سایت nothing.tech که اخیرا به‌اشتراک گذاشته شده است، مطمئناً طراحی‌ای شبیه به آیفون 12 در ظاهر Nothing Phone (1) وجود دارد و به‌طورحتم، این یک تلفن همراه با ظاهر انقلابی یا پیشگامانه نیست و صرفا از یک پنل شفاف مشابه با شمار دیگری از دستگاه‌های اندرویدی بهره می‌برد.

«پررنگ»، «گرم» و «پر از روح» قطعاً توصیف‌هایی نیستند که ما برای این پنل پشتی شفاف استفاده کنیم. بااین‌حال، انتخاب این طراحی جالب برای اولین گوشی ناتینگ جالب به‌نظر می‌رسد زیرا Nothing Phone (1) علاوه‌بر طراحی شفاف، با نوارهای روشن در پنل پشتی خود عرضه می‌شود. مشخص نیست که آیا این نوارها صرفاً منعکس‌کننده نور هستند یا از باتری دستگاه برای درخشندگی خود استفاده می‌کنند.

طراحی شفاف پنل پشتی گوشی Nothing Phone (1)

طراحی شفاف پنل پشتی گوشی Nothing Phone (1)

همان‌طور که در تیزر اصلی نشان داده شده است، می‌توانید پد شارژ بی‌سیم یا سیم‌پیچ را با ترکیب دوربین دوگانه در قسمت سمت چپ و بالا مشاهده کنید. درحالی‌که تعداد کمی از اجزای داخلی Nothing Phone (1) واقعاً قابل‌مشاهده هستند، واقعاً سخت است که این را یک طراحی «شفاف» بنامیم. به‌نظر می‌رسد که بسیاری از قطعات داخلی ازجمله باتری، در پشت صفحه‌ای سفید با چیزی که ما فکر می‌کنیم یک پوشش شیشه‌ای در بالای آن است، پنهان نگه داشته می‌شوند.

Nothing همچنین به‌تازگی یک ویدیو را در یوتیوب منتشر کرده است که جزئیات داستان پشت Nothing Phone (1) را با تیزرهایی در سراسر قسمت اول بیان می‌کند. طراحی Phone (1) در این ویدیو تار بوده، اما به‌احتمال‌زیاد به‌منظور جلوگیری از هرگونه افشاگری، این شرکت تصمیم گرفته است که بزرگ‌ترین نقطه‌عطف گوشی آینده خود را تقریباً یک ماه پیش از رونمایی رسمی از آن، به‌نمایش بگذارد.

نظر شما پیرامون طراحی شفاف پنل پشتی گوشی Nothing چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی