حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ایسوس ROG Phone 6 به‌همراه فن خنک‌کننده غول‌پیکر آن فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس

ایسوس درحال آماده‌شدن برای معرفی جدیدترین و بهترین گوشی گیمینگ خود، ROG Phone 6، در تاریخ 14 تیرماه 1401 است. این دستگاه چندی پیش گواهی TENAA را دریافت کرده بود که طراحی اجمالی آن را نمایش می‌داد. حال به‌تازگی، طراحی نهایی ایسوس ROG Phone 6 به‌همراه فن خنک‌کننده با ابعاد بزرگ آن که به پشت گوشی متصل می‌شود، منتشر شده است که در ادامه نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

طراحی ایسوس ROG Phone 6

رندر طراحی Asus ROG Phone 6 توسط 91mobiles، این گوشی را در رنگ‌های مختلف و همچنین لوازم جانبی آن به ما نشان می‌دهد. به جرأت می‌توان گفت که پرچمدار آینده گیمینگ ایسوس از همان سبک طراحی نسل‌های پیشین خود بهره می‌برد که این مورد به‌خودی‌خود چیز بدی نیست.

طراحی ایسوس ROG Phone 6

طراحی ایسوس ROG Phone 6

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، شما شاهد دستگاهی هستید که یک فن خنک‌کننده به آن متصل است که به‌عنوان لوازم‌جانبی آن عمل می‌کند و با جداسازی آن، این امکان را خواهید داشت که از ROG Phone 6 مانند یک تلفن معمولی استفاده کنید.

ما از قبل شماری از مشخصات این گوشی را می‌دانیم. Asus ROG Phone 6 قرار است صفحه‌نمایش 6.78 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 165 هرتز را ارائه دهد. این دستگاه همچنین از جدیدترین و بهترین تراشه کوالکام، اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و حداکثر 18 گیگ رم LPDDR5 بهره می‌برد.

انرژي این گوشی توسط باتری عظیم 5850 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی 65 وات تأمین خواهد شد. همچنین برای اطمینان از اینکه گوشی شما بدون هیچ مشکلی کار می‌کند، ایسوس قصد دارد خنک‌کننده AeroActive 6 را ارائه دهد که باید گوشی را در طول پرداختن طولانی‌مدت به بازی، خنک نگه دارد. در تصویر پایین، Devilcase Guardian Lite Plus را می‌بینید که یک بریدگی بزرگ برای دوربین‌ها را نشان می‌دهد. در مورد دوربین‌ها، Asus ROG Phone 6 به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع IMX766 با سنسور 1/1.56 اینچی مجهز خواهد شد. بااین‌حال، جزئیات مربوط به دو لنز دیگر هنوز ناشناخته است.

همچنین به‌تازگی تأیید شده است که ROG Phone 6 اولین گوشی گیمینگ جهان خواهد بود که دارای گواهی IPX4 به‌منظور مقاومت دربرابر آب و گردوغبار خواهد بود.

نظر شما پیرامون طراحی ایسوس ROG Phone 6 و فن خنک‌کننده آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی