حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ROG Phone 6 ایسوس به‌همراه طراحی آن در TEENA دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، شایعات

گوشی گیمینگ ASUS ROG Phone 6 قرار است در تاریخ 5 جولای (14 تیر 1401) در تایوان، چین و ایالات‌متحده به‌صورت رسمی معرفی شود. حال، اخیرا یکی از دو مدل سری ROG Phone 6 ایسوس در وب‌سایت صدور گواهینامه TENAA به‌همراه طراحی و مشخصات کامل آن مشاهده شده است. تصاویر TENAA همچنین نشان می‌دهد که ROG Phone 6 هیچ پیشرفت قابل‌توجهی در بخش طراحی نسبت‌به نسل پیشین خود ارائه نخواهد کرد.

طراحی و مشخصات ROG Phone 6 ایسوس

نهاد نظارتی TENAA چین آنچه را که به‌نظر می‌رسد گوشی گیمینگ ROG Phone 6 باشد در وب‌سایت خود منتشر کرده است. پرونده رگولاتوری مشخصات این دستگاه را فاش کرده و طراحی آن را به‌همراه درج نام Tencent در پنل پشتی نشان می‌دهد.

اگر ازنظر طراحی انتظار تفاوت عمده‌ای با مدل‌های قبلی این گوشی داشتید، ممکن است ناامید شوید. همچنین به‌نظر می‌رسد که یک نوار RGB یا نمایشگر ثانویه در پنل پشتی نیز وجود دارد. به‌غیر از این موارد، وزن گوشی 239 گرم و ابعاد آن نیز 172.83×77.25×10.39 میلی‌متر می‌باشد که طراحی مشابه اما کمی ضخیم‌تر از ROG Phone 5 را به ما نشان می‌دهد.

طراحی و مشخصات ROG Phone 6 ایسوس

طراحی و مشخصات ROG Phone 6 ایسوس

در مورد مشخصات Asus ROG Phone 6، لیست TENAA به صفحه‌نمایش 6.78 اینچی OLED، چیپست 8 هسته‌ای 3.2 گیگاهرتزی (Snapdragon 8 Plus Gen 1)، 18 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور 50 مگاپیکسلی لنز اصلی دوربین و همچنین سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی با کاربرد لنز فوق‌عریض اشاره می‌کند. اگرچه یک لنز سوم نیز در تصاویر دیده می‌شود، اما رزولوشن و نوع آن هنوز مشخص نیست. همچنین شایان‌ذکر است که مشخصاتی مانند رم و فضای ذخیره‌سازی ممکن است متفاوت باشد، به‌خصوص که ROG Phone 5 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز در دسترس بود.

لیست TENAA به باتری 2925 میلی‌آمپرساعتی اشاره می‌کند، اگرچه ما حدس می‌زنیم که ایسوس از باتری‌های دوگانه با حداقل ظرفیت کل 5850 میلی‌آمپرساعت (با ظرفیت اسمی 6000 میلی‌آمپرساعتی) استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات قابل‌توجه می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری صدا و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

برای معرفی رسمی ROG Phone 6 نیازی نیست خیلی منتظر بمانیم، زیرا ایسوس رویدادی را در تاریخ 5 جولای به‌منظور رونمایی از این گوشی تدارک دیده است. این شرکت همچنین برخی از جزئیات دستگاه گیمینگ خود را از پیش تأیید کرده، مانند بهره‌مندی از تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 و رفرش‌ریت 165 هرتز نمایشگر.

نظر شما پیرامون مشخصات و طراحی گوشی ROG Phone 6 ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی