حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ROG Phone 6 با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به زودی رونمایی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس

پس از معرفی تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، ایسوس به سراغ شبکه های اجتماعی خود رفت. و خبر از آن داد که گوشی هوشمند ROG Phone 6، اولین دستگاه گیمینگ مجهز به این تراشه خواهد بود.

ایسوس ROG Phone 6 اولین تلفن هوشمند مجهز به Snapdragon 8+ Gen 1 است

پس از معرفی تراشه پرچمدار کوالکام، ایسوس با انتظار پستی اعلام کرد که گوشی هوشمند ROG Phone 6 اولین دستگاه گیمینگ مجهز به چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود. اولین تیزر از اکانت رسمی اینستاگرام ROG Global منتشر شده است. این شرکت در آخرین پست اینستاگرام خود رسماً تأیید می کند که گوشی های هوشمند سری ROG Phone 6 در بازار های جهانی نیز عرضه خواهند شد. قطعا طرفداران سری راگ ایسوس از خبر عرضه جهانی این سری، بسیار خوشحال هستند. ایسوس همچنین در اینستاگرام خود ادعا کرد که اعلامیه مراسم رونمایی ROG Phone 6 به زودی منتشر خواهد شد.

پست اینستاگرام ROG

دومین تیزر از حساب رسمی Weibo این شرکت در چین منتشر شده است. ROG در آخرین پست خود در ویبو تأیید می‌کند که سری ROG Phone 6 با همکاری Tencent در بازار چین عرضه می‌شود. این نسخه دارای لوگو «Tencent Games» در قاب پشتی و رابط کاربری کمی متفاوت از نسخه جهانی است. لازم است که تاکید کنیم نسخه چین ROG Phone 6 نیز، مانند نسخه جهانی از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار است.

سری ROG Phone ایسوس از سال ۲۰۱۹ تاکنون در دو نسخه عرضه شده است. یک نسخه برای بازار های جهانی و نسخه دیگر برای بازار چین که Tencent نام دارد. این کار به دلیل قرارداد مشترک میان ایسوس و Tencen Games است. سال ۲۰۲۲ چهارمین سال مشارکت Asus و Tencent محسوب می‌شود.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

همان طور که GizmoChina اشاره کرده است، به جز ایسوس، تنها ریلمی تایید کرده است که در پرچم‌دار آینده خود از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده خواهد کرد. این گوشی Realme GT 2 Master Explorer Edition نام دارد. انتظار داریم که سایر سازندگان گوشی های اندرویدی نیز از تراشه پرچمدار جدید کوالکام در گوشی های آینده خود استفاده کنند.

نظر شما درباره گوشی های سری ROG ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی