حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی کامل Nothing Phone (1) به‌همراه چراغ‌های LED نوتیفیکیشن آن را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، برترین‌های ترنجی

سروصدای زیادی در پی بازگشت Carl Pei به دنیای گوشی‌های موبایل با Nothing Phone (1) وجود دارد، اما باید دید که آیا این دستگاه واقعاً انتظارات را برآورده خواهد کرد یا نه. پس از اعلام زمان معرفی رسمی Nothing Phone (1) در تاریخ 21 تیر 1401 و به‌نمایش گذاشتن طراحی پنل پشتی آن، حال اولین نگاه به طراحی کامل این گوشی هوشمند با سوراخ نمایشگر تکی در سمت چپ صفحه‌نمایش و همچنین چراغ‌های LED نوتیفیکیشن با کاربردهای متنوع، از سوی MKBHD ارائه شده است.

طراحی کامل Nothing Phone (1)

Marques Brownlee، یوتیوبر مشهور دنیای فناوری، اخیرا ویدیوی جدیدی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده و اولین نگاه به گوشی Nothing Phone (1) را ارائه کرده است.

ما قبلاً چند تصویر و کلیپ از این دستگاه دیده‌ایم، اما این مورد، بهترین نگاهی است که تاکنون به گوشی آینده ناتینگ خواهیم داشت.

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شده بود، Nothing Phone (1) کاملاً شبیه به آیفون 12 است، با همان آرایه و چیدمان دوربین دوگانه در پشت و لبه‌ی کناری صاف دستگاه. قاب جلویی نیز دارای حاشیه‌هایی با اندازه متوسط ​​است، اما به‌جای بریدگی آیفون، یک سوراخ تکی برای تعبیه دوربین سلفی دارد.

البته تفاوت اصلی طراحی این گوشی با آیفون اپل، به‌طور عمده در پنل پشتی دستگاه می‌باشد، جایی که طراحی “شفاف” آن در مقایسه با اکثر دستگاه‌ها ظاهر بسیار منحصربه‌فردی به آن بخشیده است.

طراحی کامل Nothing Phone (1)

طراحی کامل Nothing Phone (1)

پنل پشتی شفاف دارای یک طرح ویژه در زیر شیشه‌ی خود است که از چراغ‌های LED بهره می‌برد که هم به‌عنوان برجسته‌کردن طراحی دستگاه عمل کرده و هم شماری از قابلیت‌های نسبتا کاربردی را با خود به‌همراه دارد.

علاوه‌بر ظاهر جالب، برخی از عملکردهای واقعی وجود دارد که چراغ‌های گوشی Nothing (1) می‌توانند انجام دهند که شامل موارد زیر می‌شوند:

برای نشان دادن اعلان‌ها روشن می‌شود

وقتی از شارژ بی‌سیم معکوس استفاده می‌کنید، می‌درخشند

چراغ پایین نشانگر پیشرفت شارژ سیمی است

چشمک زدن چراغ قرمز هنگام ضبط فیلم

برای مطابقت با آهنگ‌های زنگ داخلی

همچنین به‌نظر می‌رسد که نوعی بازخورد با دستیار گوگل و سیستم نورپردازی نیز وجود خواهد داشت.

با اینکه در ویدیو به آن اشاره نشده است، اما فرض می‌کنیم که سیستم نورپردازی جدید ممکن است مانند یک بلندگوی هوشمند Google Assistant عمل کند و چراغ‌ها برای واکنش به فرمان‌های صوتی «Hey Google» روشن شوند.

برخی از این موارد کاملا کاربردی هستند، اما شماری دیگر مطمئناً ایده‌های منحصربه‌فردی هستند که تنها سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسند.

ناتینگ قرار است گوشی Phone (1) را تا کمتر از یک ماه دیگر به‌صورت رسمی معرفی کند، اما ما هنوز دقیقاً نمی‌دانیم که قیمت و مشخصات دقیق این دستگاه چیست.

نظر شما پیرامون طراحی Nothing Phone (1) و چراغ‌های LED نوتیفیکیشن این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی