حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی پوکو F4 5G در سطح جهانی و هند در دومین روز از تیر ماه 1401 خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | پوکو

بله ساعاتی پیش تاریخ معرفی پوکو F4 5G به طور رسمی اعلام شد. بنابر برنامه‌ریزی پوکو این دستگاه قرار است در دومین روز تابستان 1401 معرفی شود. در واقع زمان این رویداد در ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت تهران خواهد بود و قرار است در این رویداد مشترک، دستگاه جدید پوکو برای بازار های جهانی و هند به صورت همزمان عرضه شود. پوکو دستگاه جدید خود را بسیار مشتاقانه تبلیغ کرده و اعتقاد دارد این دستگاه می‌تواند جانشین F1 باشد که در سال 2018 معرفی شد. در ایران نیز دستگاه جدید پوکو منتظران خاص خود را خواهد داشت. بنابراین با ترنجی همراه باشید.

در چند روز گذشته، اکانت توییتر رسمی پوکو هند قبل از معرفی پوکو F4 5G، چند ویژگی کلیدی از دستگاه آینده خود را به اشتراک گذاشت. با توجه به آن مشخصات، انتظار می‌رود که این دستگاه نسخه تغییر برند یافته گوشی ردمی K40S که در چین عرضه شد باشد.

معرفی پوکو F4 5G در سطح جهانی و هند در دومین روز از تیر ماه 1401 خواهد بود

مشخصات پوکو F4 5G

پوکو F4 5G با نمایشگر نسل چهارم sAMOLED E4 ساخت سامسونگ با بریدگی حفره پانچ در میانه بالای نمایشگر ارائه می‌شود. این نمایشگر حداکثر روشنایی 1300 نیت را ارائه می‌دهد و از HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناره در دکمه پاور خواهد بود. همچنین تایید شده است که دارای گواهی IP53 مقاومت در برابر آب باشد.

POCO F4 5G دارای یک پنل پشتی با رنگ های گرادیان است که یک ماژول دوربین مستطیلی شکل را با خود به همراه دارد. این دوربین دارای مجموعاً سه سنسور و شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصاویر و ویژگی کاهش تاری فوق العاده است.

همچنین طبق اخبار پیشین تایید شد که POCO F4 5G در زیر بدنه خود مجهز به پردازنده اسنپدراگون 870 است. گفته می‌شود که این چیپست بهینه ترین تراشه در سری اسنپدراگون 800 است. این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت از نوع UFS 3.1 است. البته می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی هوشمند با پیکربندی‌ های رم و فضای ذخیره‌سازی بیشتری عرضه شود. منبع می‌گوید پوکو F4 5G همچنین دارای فناوری LiquidCool 2.0 متشکل از یک محفظه بخار و صفحات گرافیت 7 لایه برای دفع گرما است.

طبق تیزرها POCO F4 5G در رنگ‌ های سبز و مشکی در دسترس خواهد بود. منتظر این دستگاه هستید؟ نظر شما راجع به مشخصات آن چیست و قیمت آن را در بازار جهانی در چه بازه‌ای پیش‌بینی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

خواهشمندم تبلیغات سایت دیجی ماه را متوقف کنید تا زمانی که گوشی ویا وجه مشتری ها را پرداخت نکرده. الان این سایت صدها نفر شاکی دارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری