حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده از لنز پریسکوپی در دوربین آیفون 15 پرو 6.1 اینچی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، دوربین، شایعات

اپل قرار است سری جدید آیفون 14 و آیفون 14 پرو را در اواخر تابستان امسال با انبوهی از موارد اضافه‌شده‌ی جدید معرفی کند. درحالی‌که انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 14 پرو دارای نمایشگری با دو سوراخ صفحه باشند، مدل‌های استاندارد از همان ناچ قدیمی مشابه مدل‌های فعلی بهره خواهند بود. بااین‌حال، طبق آخرین گزارش‌ها، اپل درحال برنامه‌ریزی برای ارائه یک لنز پریسکوپی با آیفون 15 پرو سال آینده خود است؛ اما گفته می‌شود که مدل 6.1 اینچی ممکن است این لنز را در ترکیب دوربین خود از دست بدهد.

لنز پریسکوپی دوربین آیفون 15 پرو

در گزارشی جدید، Jeff Pu، تحلیلگر اپل، جزئیات مربوط به عینک AR این شرکت و همچنین آیفون 15 پرو را که لنز پریسکوپی جدیدی را دریافت می‌کند، به‌اشتراک می‌گذارد. وی بر این باور است که عینک AR موردانتظار اپل در نیمه دوم سال 2024 عرضه خواهد شد. علاوه‌بر این، او می‌گوید که عینک AR اپل اکنون وارد مرحله طراحی و توسعه شده است و نمونه اولیه آن تا پایان سال جاری آماده خواهد شد. همچنین تولید انبوه عینک‌های واقعیت افزوده در سال 2024 آغاز خواهد شد.

به‌غیر از عینک AR، جف پو همچنین بیان می‌کند که مدل‌های آیفون 15 پرو لنز پریسکوپی اپل که مدت‌ها شایعات پیرامون آن منتشر شده است را دریافت خواهند کرد. بااین‌حال، این تحلیلگر مطمئن نیست که یک یا هر دو مدل آیفون 15 پرو سخت‌افزار دوربین جدید را دریافت کنند.

   کمپانی Lante به افزایش ظرفیت برنامه‌ریزی‌شده خود برای لنز پریسکوپی ادامه می‌دهد. ما همچنان شاهد شانس بسیار بالایی برای پذیرش لنز پریسکوپی در آیفون 15 پرو هستیم و Lante تأمین‌کننده اصلی آن است.

لنز پریسکوپی دوربین آیفون 15 پرو

لنز پریسکوپی دوربین آیفون 15 پرو

بااین‌وجود، انتظار می‌رود که لنز جدید بخشی از سری آیفون 15 پرو باشد و ما گمان می‌کنیم که تنها آیفون 15 پرو مکس بزرگ‌تر این مورد را دریافت کند. این شک‌وشبهه به این دلیل است که زمانی که اپل برای اولین بار لرزشگیر Sensor-Shift را معرفی کرد، به‌طور انحصاری در آیفون 12 پرو مکس موجود بود و بعدها با سری آیفون 13 به کل مجموعه منتقل شد. بنابراین، اگر اپل لنز پریسکوپی جدیدی را ارائه کند، گمان می‌کنیم که تنها آیفون 15 پرو مکس آن را دریافت کند.

توجه داشته باشید که در این مرحله، این‌ها همگی حدس‌وگمان‌های زودهنگام هستند و درنهایت گذشت زمان نشان خواهد داد که آیا آیفون پرو کوچک‌تر سال آینده اپل به این تکنولوژي مجهز خواهد شد یا خیر.

دیدگاه شما پیرامون احتمال عدم‌استفاده از لنز پریسکوپی در دوربین آیفون 15 پرو 6.1 اینچی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی