حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی تاشو جدید موتورولا لو رفت: Motorola Razr 3

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

گوشی‌های تاشو موتورولا از اولین محصولات دسته بندی جدید موبایل های هوشمند بودند. با این حال هیچ وقت نتوانستند سهم خوبی از بازار را تصاحب کنند. البته که این سبب نمی‌شود موتورولا عقب بشیند و در حال تدارک عرضه Motorola Razr 3 است. به تازگی مشخصات گوشی تاشو جدید موتورولا لو رفته و حقیقتا کمی عجیب است.

گوشی تاشو جدید موتورولا

یک منبع چینی ادعا می کند که موتورولا در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید تاشو است که به صورت عمودی استفاده می شود و از نظر لولا به سمت داخل خواهد شد.

اندازه صفحه نمایش داخلی آن 6.7 اینچ خواهد بود. او همچنین ادعا می کند که این دستگاه با جدیدترین پردازنده پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ عرضه خواهد شد.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

با توجه به پارامترها، این گوشی هوشمند جدید باید Motorola Razr 3 باشد. این منبع همچنین عنوان می‌کند که صفحه نمایش گوشی هوشمند جدید از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می کند. صفحه نمایش همچنین از طراحی سوراخ مرکزی استفاده می کند که در بین گوشی‌های فعلی بسیار محبوب است.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ثانویه کوچک در پشت است که می تواند اطلاعات را پیش نمایش دهد. دوربین جلو 32 مگاپیکسل و دوربین اصلی پشت 50 مگاپیکسل است. این دستگاه همچنین دارای یک دوربین کمکی 13 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود.

باتری 2800 میلی آمپر ساعتی برای موتورلا ریزر ۳

در عین حال این منبع ادعا می کند که گوشی هوشمند تاشو جدید با باتری 2800 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. این ظرفیت باتری بسیار کم و ناامید کننده برای چنین دستگاه پرچمداری است.

برای مقایسه سامسونگ Galaxy Z Flip 4 احتمالا با باتری 3700 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. حتی با این ظرفیت باتری، کاربران همچنان از کوچک بودن باتری شکایت دارند. بنابراین Motorola Razr 3 ممکن است رکورد جدیدی را برای کمترین ظرفیت باتری یک گوشی هوشمند تاشو ثبت کند.

صفحه نمایش بیرونی موتورولا Razr 3 احتمالا بزرگ‌تر از Z Flip 4 خواهد بود

پیش از این افشاگر معروف، onleaks عکس واقعی Motorola Razr 3 را فاش کرده بود. موتورولا Razr 3 طراحی بدون چین و چروک برای نمایشگر در بخش لولا دارد و ممکن است از فناوری لولای مدار ستاره (star orbit) استفاده کند. این فناوری انحصاری ثبت شده موتورولا است.

به گفته این شرکت، این فناوری برجستگی بخش لولا در هنگام تا شدن دستگاه را از بین می برد. این فناوری همراه با باتری کوچک به این معنی است که این گوشی هوشمند حتی در حالت تاشو نیز بسیار نازک خواهد بود.

شایعات انتظار دارند اوایل تابستان ۱۴۰۱ شاهد ارایه این گوشی تاشو موتورولا باشیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید ریزر ۳ موفق خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)