حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گوشی تاشو موتورولا Razr 50 Ultra احتمالا تفاوت خاصی با نسل قبل ندارد

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

گوشی‌های تاشو کوچک موتورولا در بازارهای مختلف با اسامی متفاوتی عرضه می‌شوند. مثلا سری Razr Plus و Razr n Ultra اسامی یک محصول برای بازار امریکا و جهانی هستند. به تازگی طراحی گوشی تاشو موتورولا Razr 50 Ultra لو رفته و به ما می‌گوید که احتمالا تفاوت خاصی با نسل قبل ندارد. این دستگاه با نام Razr Plus 2024 نیز عرضه خواهد شد.

گوشی تاشو موتورولا Razr 50 Ultra

هر چند این تصویر منتشر شده کیفیت بالایی ندارد اما به اندازه کافی می‌تواند اطلاعات لازم را به ما بدهد. تشابه این دستگاه با نسل قبلی خود یعنی Razr 40 Utlra آنقدری هست که شاید فکر کنید یک رنگ جدید از همان دستگاه را داریم می‌بینیم.

با این حال منبع انتشار این تصویر به ما می‌گوید که در حای تماشای دستگاهی با اسم رمز Glory هستیم. این محصول با شماره مدل XT-2453-3 در حال توسعه است. اطلاعات زیادی درباره مشخصات سخت‌افزاری آن نداریم و تنها داده موجود که خیلی بدیهی هم به نظر می‌رسد، استفاده از تراشه اسنپدراگون کوالکام در این محصول تاشو کوچک موتورلا است.

نماشگر تاشو داخلی این محصول یک سوراخ برای دوربین سلفی اصلی دارد. حاشیه‌های کناری قابل توجه بوده و احتمالا به مانند نسل قبلی برجسته هستند تا در زمان بستن دستگاه، دو بخش نمایشگر روی هم سایش نداشته باشد.

نمایشگر بیرونی احتمالا بزرگ و دارای ۲ سوراخ برای دوربین اصلی دوگانه است، دقیقا به مانند نسل قبلی. با این حال در این تصویر نمایشگر بیرونی خاموش است و نمی‌توانیم با اطمینان درباره آن صحبت کنیم.

نظر شما چیست؟ گوشی‌های تاشو کوچک موتورولا را می‌پسندید؟ این برند تا کنون محصول تاشو بزرگ نداشته و امیدش به همین فرم‌فکتور دوخته شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)