حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر پوکو F4 در واقعیت لو رفت + قیمت احتمالی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

پوکو F3 یکی از گوشی‌های محبوب و خوش‌فروش بازار کشورمان است. خیلی از کاربران منتظر پوکو اف ۴ هستند. امروز تصاویر پوکو F4 در واقعیت لو رفته و می توانیم به راحتی ببینیم طبق یک قانون نانوشته این دستگاه یک ری-برند از جدیدترین پرچمدار سری Redmi K است. در حقیقت طراحی Poco F4 مشابه Redmi K50 به نظر می رسد.

پوکو F4

تصاویری از Poco F4 5G منتشر شده است. به راحتی می توان متوجه شد که عقبه این گوشی نیز مربوط به سری K Redmi است. برآمدگی دوربین دو مرحله ای با سه لنز که به صورت مثلث چیده شده اند، شباهت چشمگیری به Redmi K50، K50 Pro و K40S نشان می دهد.

پوکو F4

پوکو F4

اطلاعات تایید نشده حاکی از آن است که Poco F4 5G بر مبنای Redmi K40S ساخته شده است. البته کاملا مشابه نیستند زیرا نوشته روی قاب دوربین پوکو F4 به وضوح “64 مگاپیکسل با OIS” را نشان می دهد در حالی که K40S یک دوربین 48 مگاپیکسلی با OIS دارد.

در کنار این دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی احتمالا یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو درون مجموعه دوربین اصلی باشد. دوربین سلفی اما ۲۰ مگاپیکسلی است.

همچنین گوشی جدید سری Poco F باید دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED (رزلوشن FHD+ با 120 هرتز)، حافظه 6/128 گیگابایتی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی (0-100٪ در 38 دقیقه)، بلندگوهای استریو و حسگر اثر انگشت روی لبه دستگاه باشد.

احتمالا اسنپدراگون 870 در داخل وجود داشته باشد، یک چیپست آزمایش شده و جذاب اما چند نسل پشت سر اسنپدراگون 8 نسل 1 که Poco F4 GT از آن استفاده می کند (که خود بر اساس Redmi K50 Gaming ساخته شده است).

زمانی که K40S در چین عرضه شد، قیمت پایه آن برای مدل 6/128 گیگابایتی حدود 270 دلار بود. یعنی انتظار داریم که Poco F4 5G قیمتی در همین حدود داشته باشد. برای مقایسه Poco F3 (که اتفاقاً از همان چیپست استفاده می کرد) با قیمت 350 یورو عرضه شد و اکنون به 260 یورو کاهش یافته است.

نظر شما درباره پوکو اف ۴ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)