حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک واقعیت افزوده اپل اواخر 2024 و همراه با نسل دوم هدست VR این شرکت عرضه خواهد شد

در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل تاکنون اطلاعات زیادی شایعه شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ترکیب هر دو فناوری AR و VR در یک دستگاه واحد اشاره کرد. بااین‌حال، در همین زمان گفته می‌شود که اپل بر روی عینک‌های AR جدیدی نیز کار می‌کند. به‌گفته‌ی Jeff Pu، تحلیلگر Haitong Intl، عینک واقعیت افزوده اپل در اواخر سال 2024 و همراه با نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی این شرکت معرفی خواهد شد.

زمان عرضه عینک واقعیت افزوده اپل

در یادداشتی که به‌تازگی منتشر شده است، Pu اشاره می‌کند که Luxshare به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان اصلی اپل برای دستگاه‌هایی که در اواخر سال 2022 تا 2024 عرضه می‌شوند، باقی خواهد ماند. در میان همه‌ی این دستگاه‌ها، تحلیلگران محصولاتی مانند Apple Watch Series 8 ،iPhone 14 و هدست واقعیت ترکیبی اپل را برجسته می‌کنند. اما بیشتر از این، Pu معتقد است که اپل قصد دارد عینک AR جدید را در نیمه دوم سال 2024 معرفی کند.

در این مرحله، جزئیات مربوط به عینک AR اپل ناشناخته است. آنچه تاکنون می‌دانیم این است که برخلاف هدست AR/VR اپل، عینک AR جدید به‌دلیل محدودیت‌های طراحی، به‌شدت به آیفون وابسته خواهد بود. مینگ چی کو، تحلیلگر برجسته، در سال 2019 اعلام کرد که «عینک اپل» بیشتر شبیه به نمایشگر آیفون و نسل اول اپل واچ عمل خواهد کرد.

زمان عرضه عینک واقعیت افزوده اپل

زمان عرضه عینک واقعیت افزوده اپل

از سوی دیگر، هدست واقعیت ترکیبی این شرکت باید طراحی قوی‌تری داشته باشد تا بتواند سخت‌افزار قدرتمند خود را که قادر به پردازش محتوای AR و VR با وضوح بالا و مستقل از سایر دستگاه‌های اپل است، مدیریت کند.

جالب اینجاست که درحالی‌که بیشتر شایعات هنوز بر روی نسل اول هدست AR/VR اپل متمرکز است، Pu در گزارش خود اشاره می‌کند که این شرکت درحال برنامه‌ریزی بر روی نسل دوم هدست خود است تا در اواخر سال 2024 و درکنار عینک جدید AR، از آن رونمایی کند. جای تعجب نیست که این تحلیلگر همچنان معتقد است که هدست جدید اپل در اوایل سال 2023 معرفی خواهد شد.

نظر شما پیرامون زمان عرضه عینک واقعیت افزوده اپل در اواخر سال 2024 میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی