حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل دوم هدست اپل با وزن سبک‌تر و سیستم باتری جدیدتر سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات، واقعیت افزوده (AR)

تحلیلگر مشهور اپل، مینگ چی کو، به‌تازگی ادعا کرده است که اپل از هم‌اکنون مشغول کار بر روی نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی خود بوده که دارای طراحی سبک‌تر، سیستم باتری جدید و پردازنده قدرتمندتر می‌باشد. نسل اول این هدست، با توجه به گزارشات مؤثق، اواخر سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

نسل دوم هدست اپل

انتظار می‌رود اپل نسل اول دستگاه مبتنی‌بر واقعیت افزوده و مجازی خود را در سال 2022 عرضه کند. به گفته Kuo، پیش‌تر گزارش شده بود که این دستگاه دارای پردازنده‌ای با قدرت محاسباتی در سطح کامپیوترهای مک این شرکت بوده و به‌صورت مستقل از آیفون نیز قابل‌استفاده می‌باشد.

کو با برجسته کردن اهداف بلندمدت اپل درزمینهٔ واقعیت افزوده و متاورس، امروز اظهار داشت که توسعه نسل دوم هدست در‌ زمان کنونی درحال انجام بوده و قرار است در سال 2024 عرضه شود. همچنین این هدست از طراحی سبک‌تری نسبت به نسل اول خود برخوردار می‌باشد و به گفته این تحلیلگر، یک سیستم باتری بازطراحی‌شده کاملا جدید را نیز با خود به‌همراه خواهد داشت.

“اپل برنامه‌ریزی برای نسل دوم هدست AR/VR خود را آغاز کرده و برای عرضه آن در نیمه‌دوم سال ۲۰۲۴ آماده می‌شود. بهبودهای نسل دوم شامل وزن سبک‌تر در فرم فاکتور جدید و سیستم باتری و پردازنده بازطراحی‌شده نسبت به مدل اول خود است که در اواخر سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ به تولید انبوه می‌رسد.”

نسل دوم هدست اپل

نسل دوم هدست اپل

در یادداشت امروز کو، وی همچنین جزئیات جدیدی را در مورد نسل اول هدست واقعیت ترکیبی اپل به‌اشتراک گذاشته است، ازجمله وزن آن که در حدود 300 تا 400 گرم بوده و اینکه می‌تواند به‌طور یکپارچه بین حالت‌های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) سوئیچ کند تا یک تجربه نوآورانه از هدست را ارائه دهد.

انتظار می‌رود اولین هدست واقعیت افزوده غول کوپرتینو یک محصول تاحدودی خاص باشد که عمدتاً برای توسعه‌دهندگان با تمرکز بر ارتباطات، رسانه و بازی طراحی شده است. به‌گفته کو، هدست اپل درنهایت می‌تواند ظرف 10 سال آینده به‌طور کامل جایگزین آیفون شود.

نسل اول گجت واقعیت ترکیبی اپل یکی از چندین محصول جدیدی است که این شرکت در سال 2022 معرفی خواهد کرد. از دیگر محصولات اپل در این سال می‌توان به پنج مک جدید، سه اپل واچ، سری جدید آیفون ۱۴ در چهار مدل و موارد دیگر اشاره کرد.

نظر شما درباره ویژگی‌ها و امکانات نسل دوم headset اپل شامل وزن کمتر، تکنولوژي باتری جدیدتر و پردازنده قوی‌تر آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اوه مدت ها بود کامنت نمی ذاشتم، چه تغییر کرده ترنجی

قطعا اپل بهترین خروجی رو در این بازار میده که بقیه شرکتا مثل چی توش گیر کردن

BeFair

حالا بزارید نسل اولش بیاد 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی