حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 3T با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و پشتیبانی از شارژر ۸۰ واتی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

همان‌طور که انتظار می‌رفت ریلمی گوشی جدیدی از سری GT را معرفی کرد. این تلفن هوشمند ریلمی، GT Neo 3T نام داشته و به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات کامل این گوشی هوشمند اندرویدی را بررسی کنیم.

ریلمی GT Neo 3T از صفحه نمایش AMOLED ۱۲۰ هرتزی برخوردار است

ریلمی GT Neo 3T مانند نسخه Neo 3 از صفحه نمایش AMOLED FullHD پلاس برخوردار است. این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کرده و اندازه ۶.۶۲ اینچی دارد. طراحی قاب پشتی رنگ زرد و سفید این تلفن هوشمند با توجه به پرچم مسابقات اتومبیل رانی طراحی شده است. رنگ مشکی اما ساده بوده و دیگر خبری از آن خطوط شطرنجی نیست.

Realme GT Neo 3T

سه لنز در قاب پشتی نئو ۳ تی دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. همچنین لازم به ذکر است که یک سنسور ۲ مگاپیکسلی نیز برای دوربین ماکرو این دستگاه در نظر گرفته شده است. تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. گفته می‌شود که Realme GT Neo 3T در دو نسخه با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی قابل تهیه خواهد بود. خوشبختانه ریلمی به سراغ جدیدترین نسخه اندروید رفته و تلفن هوشمند مورد بحث به طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری RealmeUI 3.0 مجهز شده است.

Realme GT Neo 3T

گوشی جدید ریلمی با چه قیمتی قابل تهیه خواهد بود؟

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، ریلمی GT Neo 3T مانند برادر بزرگ تر خود از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. نسخه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی جی تی نئو ۳ تی قیمتی معادل ۴۷۰ دلار داشته و قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز به ۵۱۰ دلار می‌رسد. همچنین ریلمی از عرضه جهانی GT Neo 3 خبر داد. نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این دستگاه با قیمت ۶۵۰ دلار قابل تهیه بوده. و برای تهیه نسخه ۱۲ گیگابایت رم باید ۷۵۰ دلار ناقابل بپردازید.

ریلمی GT Neo3 با شارژر 150 واتی و تراشه دیمنسیتی 8100 در چین معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید ریلمی چیست؟ تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ را ترجیح می‌دهید یا دیمنسیتی ۸۱۰۰ را؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی