حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 16 پشتیبانی از Face ID در حالت افقی را ارایه می کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

سیستم عامل iOS 16 دیشب و در WWDC 2022 رسما رونمایی شد. ما درباره قابلیت‌های جدید آن از جمله صفحه قفل جدید iOS 16 برای شما نوشتیم. امروز خبر دیگری که ارایه شده این است که آپدیت iOS 16 پشتیبانی از Face ID در حالت افقی را ارایه می کند.

آپدیت iOS 16 پشتیبانی از Face ID

یکی از تغییراتی که روی صحنه اعلام نشد نحوه عبور از صفحه قفل با Face ID است. گفته می شود که این ویژگی حالا در حالت افقی و در «مدل‌های آیفون پشتیبانی‌شده» کار می‌کند.

در حال حاضر مشخص نیست که مدل‌های پشتیبانی شده چه هستند و ممکن است به سادگی «همه چیز به جز SE» باشد یا ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد که از پشتیبانی مدل‌های قدیمی‌تر با Face ID جلوگیری کند. این موضوع با نزدیک شدن به عرضه iOS 16 مشخص خواهد شد.

پیش از این قابلیت سازگاری Face ID با ماسک فقط به آیفون ۱۳ و آیفون ۱۲ ارایه شد و سه نسل خانواده آیفون ۱۱، آیفون XS و آیفون X این قابلیت را دریافت نکردند. درباره قابلیت جدید Face ID در حالت افقی اما مشخص نیست که چه اتفاقی بیفتد.

Face ID

Face ID

به هر حال، حالت افقی برای همه مواردی که Face ID برای آنها استفاده می شود، از جمله ورود به سایت ها و تأیید خریدها، کار می کند.

استفاده از Face ID در حالت افقی به صورت کلی یک ویژگی جدید نیست، برخی از iPad ها سال هاست که از آن پشتیبانی می کنند. اما آیفون‌ها نه، بنابراین این یک تغییر خوشایند است.

شما از Face ID راضی هستید؟ به من که این قابلیت جدید می تواند بسیار مفید باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)