حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازطراحی صفحه قفل iOS 16 با شخصی سازی و نوتیفیکیشن‌های بهتر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

پیش از انتشار رسمی iOS 16 حوالی پاییز امسال، امشب و در WWDC 2022 اپل تعدادی از ویژگی های جدید هیجان انگیز را برای iOS 16 اعلام کرد. بازطراحی صفحه قفل iOS 16 با شخصی سازی و نوتیفیکیشن‌های بهتر ارایه خواهد شد.

بازطراحی صفحه قفل iOS 16

بازطراحی صفحه قفل iOS 16

بازطراحی صفحه قفل iOS 16

یکی از مهم ترین تغییرات جدید در iOS 16، صفحه قفل اصلاح شده است که دارای طیف گسترده ای از گزینه ها و طرح های سفارشی سازی است. حتی قالب‌های جدیدی وجود خواهند داشت که به شما امکان می‌دهند فونت‌ها و رنگ‌های متفاوتی را انتخاب کنید.

خبر خوب دیگر پشتیبانی از ویجت‌ها است و شما می توانید همه آنها را بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی استفاده کنید. علاوه بر این، یک ویژگی تصویر زمینه جدید نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد از میان طیف وسیعی از گروه ها از جمله تصاویر پس زمینه پویا که بر اساس زمان یا حتی آب و هوا تغییر می‌کنند، انتخاب کنید.

یکی دیگر از به روز رسانی های بزرگ، نوتیفیکیشن‌های اصلاح شده است که اکنون در پایین صفحه نمایش داده می شود. در همین حال، ویژگی‌های جدید Live Activities برای کمک به شما در پیگیری رویدادها و قرار ملاقات‌های جاری ارایه می شود.

حالت تمرکز iOS نیز در حال ارتقا است که با صفحه قفل جدید کار می‌کند، بنابراین می‌توانید از ویجت‌ها یا مواردی مانند فهرست‌های کارها برای حفظ هدف استفاده کنید.

مطلب در دست تکمیل است …

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)