حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۲۰۰ وات با iQOO 10 Pro ارایه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، شایعات

چهار روز پیش بود که برای شما نوشتیم شارژر ۲۰۰ وات ویوو در پرچمدار بعدی این شرکت ارایه می شود. به نظر می‌رسد که این برند برای زیربرند iQOO چنین تصمیم داشته باشد و گفته می شود که شارژر ۲۰۰ وات با iQOO 10 Pro ارایه خواهد شد.

شارژر ۲۰۰ وات با iQOO 10 Pro

یک شارژر با پتانسیل ارائه خروجی 200 وات برای موبایل‌های هوشمند در چین تأییدیه گرفته و شرکت Vivo اکنون شروع به تولید آن کرده است. به گفته Digital Chat Station، این شارژر ابتدا در گوشی هوشمند iQOO 10 Pro عرضه می شود. این گوشی احتمالا حوالی پاییز ۱۴۰۱ معرفی شود.

آداپتور V2001L0B0-CN با مشخصات 20 ولت و 10 آمپر طراحی شده است. همچنین در بخش شارژ بی‌سیم این استاندارد می تواند با ولتاژ 20 ولت و 3.25 آمپر کار کند که به معنی خروجی 65 وات است. پرچمدار فعلی iQOO 9 Pro شارژ سریع 120 واتی را از طریق سیم و 50 وات را به صورت بی سیم انجام می دهد.

شارژر ۲۰۰ وات ویوو روی iQOO 10 Pro

شارژر ۲۰۰ وات ویوو روی iQOO 10 Pro

شارژری که بتواند به 200 وات برسد، در صنعت موبایل‌های هوشمند جدید نیست. ما شارژر ۲۰۰ وات شیائومی را در مرحله تحقیق و توسعه دیده ایم. برند Realme همچنین یک معماری شارژ را توسعه داده است که سرعت بین 100 و 200 وات را امکان پذیر می کند. به خاطر ایمنی مصرف کننده، در گوشی هوشمند Realme GT Neo3 به 150 وات محدود شد. این فناوری هنوز هم سریع ترین سرعت شارژ جهان تا به امروز است.

جدیدترین شارژر ریلمی حقیقتاً سریع‌ترین نمونه در نوع خود در جهان خواهد بود! ⚡

ما انتظار داریم مرزهای این رکورد به زودی جابه‌جا شود، زیرا شرکت‌ها همیشه در تعقیب عنوان جدید «اولین جهان» هستند تا در وب‌سایت‌های خبری شناخته شوند و برای خود عقبه‌ای بسازند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شارژر ۲۰۰ وات روزی جیب شما را مجاب به خالی شدن کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)