حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ گوگل پیکسل 6a را تماشا کنید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

سه هفته پیش بود که با هم در ترنجی خواندیم گوگل پیکسل 6a رسما معرفی شد. این گوشی تا عرضه به بازار فاصله دارد اما می توانید امروز آنباکسینگ گوگل پیکسل 6a را تماشا کنید. البته پیش از این ما یک آنباکسینگ رسمی Pixel 6a را هم دیده بودیم.

آنباکسینگ گوگل پیکسل 6a

گوگل Pixel 6a که ماه گذشته رونمایی شد اما تا ۶ مرداد ۱۴۰۱ به بازار عرضه نمی‌شود. با این حال این امر مانع از آن نشد که این گوشی هوشمند در ویدیوی جعبه‌گشایی دیده نشود.

ما اینجا به نسخه خاکستری زغالی پیکسل 6a نگاه می کنیم که صفحه نمایش آن با یک صفحه سفید محافظ پوشانده شده است و دارای راهنماهایی برای کنترل ها، پورت ها و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است.

جعبه پیکسل 6a گوگل شامل یک کابل USB-C و یک تبدیل USB-C با برند برجسته «Google Tensor» است که با یک تصویر تراشه گرافیکی به آن ملحق شده است. به نظر می‌رسد گوگل واقعاً می‌خواهد مردم بدانند چه تراشه ای توان پردازشی Pixel 6a را تامین می‌کند و هر بار آن را به خاطر بسپارند.

 

 

گوگل Pixel 6a یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با رزلوشن FullHD+ و رفرش ریت 60 هرتزی دارد و توسط گوریلا گلس 3 محافظت می شود. این نمایشگر دارای یک سوراخ در مرکز لبه بالا برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک حسگر اثرانگشت در زیر آن برای احراز هویت بیومتریک است.

نوار افقی در پشت یک فلاش LED با دو دوربین 12.2 مگاپیکسلی اولیه و 12 مگاپیکسلی فوق عریض را در خود جای داده است. این گوشی هوشمند دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و اندروید 12 را اجرا می کند.

سایر ویژگی‌های برجسته گوگل Pixel 6a شامل بلندگوهای استریو، گواهی IP67، اتصال 5G و باتری 4410 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ 18 واتی است.

نظر شما درباره بسته بندی پیکسل 6a چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)