حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به پیکسل 6a گوگل و عملکرد حسگر اثرانگشت آن را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، گوگل

گوگل تا دو ماه دیگر جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خود، پیکسل 6a، را به بازار عرضه نمی‌کند؛ اما یک ویدیوی رسمی از جعبه‌گشایی، نگاه اولیه به عملکرد حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر این دستگاه را ارائه می‌کند، درحالی‌که محتویات درون جعبه آن نیز حاوی برچسب‌هایی با محوریت تراشه Tensor است.

آنباکسینگ و نگاه اولیه به پیکسل 6a گوگل

این «جعبه گشایی Pixel 6a» از یک ویدیو ازطریق صفحه Reddit بارگذاری شده که توسط Google Retail Training فرانسه تهیه شده است. مانند Pixel 6 و 6 Pro، بسته‌بندی گوشی میان‌رده جدید نیز با توجه به عدم وجود آداپتور شارژر، بسیار باریک است. همچنین برخلاف پرچمداران این شرکت، به‌نظر نمی‌رسد که کناره‌های جعبه با رنگ دستگاه مطابقت داشته باشد.

تنها لایه محافظ از گوشی، فقط یک ورقه روی نمایشگر آن است که بلافاصله پس از بلند کردن درب جعبه، مشاهده می‌شود. در زیر گوشی، کابل UBC-C و دانگل USB-A به USB-C قرار دارد. همچنین «راهنمای شروع سریع» و کاغذهای گارانتی نیز اکنون در جعبه‌ی کوچکی قرار گرفته‌اند که در بالای جعبه اصلی جای گرفته است.

محتویات جعبه پیکسل 6a گوگل

محتویات جعبه پیکسل 6a گوگل

گوگل در جعبه پیکسل 6a، بهره‌مندی این گوشی از تراشه مورداستفاده در دستگاه‌های پرچمدار خود را، با قرار دادن برچسبی با محوریت چیپست Tensor، برجسته کرده است.

بخش جالب دیگر این جعبه‌گشایی، نمایشی از عملکرد حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر این گوشی در زمان 1:56 ویدیوی زیر است. گوگل چندی پیش اعلام کرد که پیکسل 6a از یک حسگر اثرانگشت متفاوت درمقایسه با 6 و 6 پرو استفاده می‌کند و ما اکنون اولین نگاه خود را پیش از عرضه رسمی این دستگاه دراختیار داریم که به‌اندازه‌ی کافی سریع به‌نظر می‌رسد و امیدوارم در هر شرایطی کار کند.

 

 

ویجت Pixel Launcher’s At a Glance نشان می‌دهد که این ویدیو در روز سه‌شنبه، 26 آوریل، ضبط شده است؛ زیرا نگاهی گذرا به مدل‌های Sage و Charcoal، و همچنین نوار باریک‌تر که دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی و فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی را در خود جای داده، دارا می‌باشد.

نظر شما درمورد جعبه‌گشایی پیکسل 6a و عملکرد حسگر اثرانگشت این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی