حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی ۱۱ 5G احتمالا ماه میلادی آینده توسط شیائومی رونمایی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

گوشی های مقرون به صرفه ردمی در اکثر موارد فروش مطلوبی را تجربه کرده اند. این برند تلاش می‌کند تا بهترین امکانات را در کنار کمترین قیمت ممکن، در اختیار کاربران قرار دهد. هم اکنون گفته می‌شود که ردمی ۱۱ 5G ماه آینده میلادی در هند معرفی خواهد شد.

ردمی ۱۱ 5G از تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتزی برخوردار خواهد بود

طبق گزارش 91mobiles، شیائومی قصد دارد ردمی ۱۱ 5G را تا پایان چارک دوم ۲۰۲۲ معرفی کند. این بدان معناست که تلفن هوشمند مذکور احتمالا در ماه آینده میلادی (اواسط خرداد تا اوایل تیر) رونمایی خواهد شد. همچنین شایعاتی درباره مشخصات احتمالی Redmi 11 5G شیائومی وجود دارد. با ترنجی همراه باشید تا به مرور شایعات موجود بپردازیم.

Redmi 10C

ادعا می‌شود که ردمی ۱۱ 5G شیائومی دارای صفحه نمایشی ۶.۵۸ با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی خواهد بود. نیروی پردازشی این تلفن هوشمند را تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، تأمین خواهد کرد. اگر این میزان حافظه ذخیره سازی برای شما کافی نیست، باید اشاره کنیم که گوشی هوشمند مقرون به صرفه آینده ردمی از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی خواهد کرد. باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

وب‌سایت GizmoChina اشاره می‌کند که Redmi 11 5G دارای ماژول دوربین دوگانه ای در قاب پشتی خود خواهد بود. سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم نیز (با سنسوری ۲ مگاپیکسلی) برای تشخیص عمق صحنه کاربرد دارد. انتظار داریم که دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز وضوح ۵ مگاپیکسل داشته باشد. سنسور اثر انگشت Redmi 11 5G از نوع خازنی بوده و با دکمه پاور یکپارچه خواهد شد. این دستگاه ضخامت ۹ میلی متری داشته و با قیمت ۱۳,۹۹۹ روپیه (حدود ۱۸۰ دلار) در بازار هند عرضه می‌شود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی