حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و تاریخ معرفی Nothing phone (1) مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات

در چند مدت اخیر، خبرهای زیادی درباره برند نوپای ناثینگ می‌شنویم که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. البته این موضوع تا زمانی که عملکرد واقعی محصولات این شرکت را نبینیم، نکته و فایده خاصی ندارد. از همین روی، قیمت و تاریخ معرفی Nothing phone (1) مشخص شده است. با ترنجی همراه باشید.

قیمت و تاریخ معرفی Nothing phone (1)

کارل پی، یکی از بنیانگذاران OnePlus، وقتی اعلام کرد که از این شرکت خارج می‌شود، دنیا را شگفت‌زده کرد. در آن زمان اطلاعات زیادی درباره اهداف بعدی وی منتشر نشد. بعدا، با مشاهده تغییرات ایجاد شده در تجارت گوشی‌های هوشمند OnePlus و ادغام با Oppo، به وضوح متوجه شدیم که Pete Lau از اهداف و فلسفه‌های جدید این برند راضی نیست. او شرکت جدید خود را با نام ناثینگ معرفی کرد. گفته می‌شود که این شرکت بر روی محصولات پوشیدنی و سایر محصولات نوآورانه تمرکز کرده است.

با این حال، این شرکت در ادامه Essential، یعنی شرکت سازنده گوشی Essential Phone را خریداری کرد و در این فرآیند به چندین پتنت دسترسی پیدا نمود. در آن زمان، ما می‌دانستیم که این شرکت در نهایت یک گوشی هوشمند عرضه خواهد کرد. این محصول به زودی با نام گوشی Nothing (1) عرضه خواهد شد. ناثینگ تا قبل از این تایید نکرده است که یک تلفن هوشمند با نام Nothing phone (1) ارائه می‌کند و هر گونه شباهت با OnePlus در ابتدا فقط یک تصادف است.

قیمت و تاریخ معرفی گوشی هوشمند Nothing (1)

این مدیر اجرایی ادعاهای جسورانه‌ای داشته و می‌گوید که دستگاه Nothing (1) بازار گوشی های هوشمند اندرویدی را متحول خواهد کرد. هدف آن‌ها نیز ارائه یک محصولی اندرویدی واقعی برای رقابت با آیفون است. این یک گوشی هوشمند پرچمدار خواهد بود که سیستم عامل کاملا جدید NothingOS را با ارائه سه ساله آپدین نسخه اصلی اندروید اجرا می‌کند. این شرکت از آن زمان چند جزئیات مبهم را به اشتراک گذاشته است.

به عنوان مثال، بخش پشتی این گوشی شفاف است، از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند و دارای قاب آلومینیومی بازیافتی است. این شرکت در تلاش است تا جذابیتی برای به اصطلاح NothingOS ایجاد کند. حتی قبل از عرضه گوشی، لانچر اندرویدی این دستگاه در فروشگاه Google Play منتشر شده است. عجیب است که ین شرکت یکی از اولین برندهایی است که از لانچر OnePlus پشتیبانی می‌کند.

 

گوشی Nothing (1)؛ یک قاتل پرچمدار جدید خواهد بود

این شرکت تاریخ عرضه این گوشی را به دلایل واضحی اعلام نکرده است. اگر کارل پی را بشناسیم، او پیش از فاش کردن تاریخ عرضه، تیزرهای مرموزی را منتشر خواهد کرد. به هر حال، این دستگاه فاش شده از آلمان با تاریخ عرضه احتمالی همراه است و گویا نزدیک‌تر از آن چیزی است که قبلا تصور می‌شد. گوشی جدید Nothing (1) در ۲۱ جولای معرفی و وارد بازار می‌شود. مشخص نیست که آیا این تاریخ شروع فروش است یا تاریخ رونمایی. به هر حال، به نظر می‌رسد تاریخ مهمی برای Nothing باشد.

قیمت و تاریخ معرفی گوشی هوشمند Nothing (1)

به گفته GizChina، این گزارش همچنین اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی ارائه داده است. ظاهرا هدف این شرکت برچسب قیمتی ۵۰۰ یورویی است. این قیمت با آنچه شرکت‌ها برای پرچمداران دریافت می‌کنند بسیار فاصله دارد؛ اما باید پرسید که آیا گوشی Nothing (1) مانند OnePlus One در زمان خود انقلابی را در بازار به ارمغان خواهد آورد؟ سخت است باور کنیم که این یک پرچمدار فوق العاده در سطح گوشی‌های هوشمند پرچمدار باشد، اما احتمالا یک قاتل پرچمدار ارزشمند را می‌بینیم. قبلا گفته شده است که این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ساخت کوالکام عرضه می‌شود.

اولین گوشی برند Nothing با نام Nothing phone (1) و سیستم عامل Nothing OS تابستان امسال ارایه خواهد شد

طراحی شفاف Nothing Phone (1) قبل از معرفی احتمالی آن تایید شد

در این مرحله، استفاده از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ گزینه بسیار مناسبی به نظر می‌رسد، اما در حال حاضر نمی‌توانیم در دسترس بودن این تراشه را تایید کنیم. در حال حاضر، فقط می‌توان منتظر اخبار بیشتر در مورد عرضه این گوشی باشیم. کارل پی احتمالا در ماه آینده سری جدیدی از تیزرها را ارائه خواهد کرد. این گوشی در سطح جهانی و همچنین در هند عرضه خواهد شد. از این گذشته، در حال حاضر مراحل لازم صدور گواهینامه BIS را طی می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان