حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی پد 6 اولین گواهینامه را دریافت کرد؛ رونمایی در اواخر تابستان 1401

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

پس از وقفه ای چند ساله، در آگوست سال گذشته، غول فناوری چینی نسل جدید تبلت شیائومی پد را عرضه کرد که پنجمین نسل از این خانواده محسوب می‌شود. در همان زمان، این شرکت خود را به انتشار یک مدل محدود نکرد، بلکه دو نسخه را به طور همزمان منتشر کرد. اکنون اما این شرکت در حال آماده سازی برای جایگزینی شیائومی پد 5 است. گویا شیائومی قصد دارد آن را یک سال پس از عرضه با معرفی نسخه جدیدتر جایگزین کند.

در اخبار امروز گویا شیائومی پد 6 آماده است و این تبلت در مرحله دریافت گواهی های لازم پیش از عرضه به سر می‌برد. به طور خاص، اشاره ما به دستگاهی با کد نام 22081283G در فرم اطلاعیه و اظهار است و دلایلی وجود دارد که باور کنیم در مورد شیائومی پد 6 صحبت می‌کنیم. همچنین در حال حاضر اواخر تابستان زمان منطقی معرفی این دستگاه دانسته می‌شود.

به تازگی نسخه‌ای از تبلت شیائومی پد 5 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای فروش در چین با قیمت حدود 380 دلار موجود شد. در حالی که تا این لحظه شیائومی پد 5 تنها با 6 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس بود. در همین زمان، شیائومی پد 5 پرو اما با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در حال حاضر با قیمت 460 دلار در دسترس است.

تاییدیه EEC شیائومی پد 6

تاییدیه EEC شیائومی پد 6

شیائومی پد 6 تاییدیه EEC را دریافت کرد

پس از عرضه شیائومی می پد 5 در تابستان سال گذشته، جانشین این دستگاه طبیعتا شیائومی پد 6 خواهد بود. در اخبار امروز اما شیائومی پد 6 گواهینامه EEC را دریافت کرده است. علاوه بر این، گزارش‌هایی مبنی بر عرضه رسمی این دستگاه در ماه آگوست سال میلادی جاری وجود دارد. این تاریخ حدود یک سال پس از عرضه نسخه قبلی است. همانطور که در بالا اشاره شد، شماره مدل این دستگاه 22081283G و رمز آن “L83” می‌باشد.

بر اساس گزارش ها، یک تبلت ردمی با شماره مدل L81A با کد “dagu” نیز وجود دارد. L81A طبق روال شیائومی نسخه ساده شده L81 است. بنابراین باید تبلت دیگری با مدل L81 نیز موجود باشد. همچنین با توجه به اینکه شماره دیگری بین L81 و L83 وجود دارد، انتظار می‌رود یک تبلت شیائومی با شماره مدل L82 نیز وجود داشته باشد.

تبلت شیائومی پد 6 اولین گواهینامه را دریافت کرد؛ رونمایی در اواخر تابستان 1401

شيائومی احتمالاً چهار تبلت را در سال جاری معرفی می‌کند

با توجه به مستندات بالا ما فرض می‌کنیم که امسال شیائومی چهار تبلت عرضه خواهد کرد که سه تبلت با نام تجاری خود شیائومی و یک تبلت با نام ردمی عرضه خواهد شد. ما درباره Xiaomi Pad 6، Xiaomi Pad 6 Pro، Xiaomi Pad 6 Pro 5G(احتمالی) و Redmi Pad حرف می‌زنیم. اخبار جدید نشان می‌دهند که سری تبلت های 6 شیائومی چیپست های خود را از مدیاتک دریافت می‌کنند نه کوالکام(حداقل تعدادی از آنها).

بنابراین شیائومی و ردمی خود را برای معرفی حداقل چهار تبلت جدید L81، L81A، L82 و L83 آماده می‌کنند. اما در حال حاضر، اطلاعات خاصی در مورد مشخصات شیائومی پد 6 وجود ندارد. ما فقط می‌دانیم که گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این دستگاه به جای پردازنده کوالکام با پردازنده مدیاتک عرضه خواهد شد، وجود دارد.

همچنین گزارش قبلی در مورد شیائومی پد 6 ادعا می‌کند که این تبلت بر روی بخش دوربین ها تمرکز خواهد کرد. با این حال، ما هیچ اطلاعاتی در مورد ارتقای خاصی که این دستگاه به همراه خواهد داشت، نداریم.

به نقل از منبع، تاکنون شیائومی به طور رسمی جزئیاتی در مورد تبلت جدید خود اعلام نکرده است. از آنجایی که شیائومی می پد 5 در ماه آگوست سال گذشته به بازار آمد، تاریخ احتمالی آگوست برای شیائومی پد 6 نیز قابل قبول به نظر می‌رسد. در هفته های آینده، انتظار داریم اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه به دست آوریم.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت های جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری