حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از مشخصات تبلت شیائومی پد ۶ رسما تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

می‌دانیم که تاریخ رونمایی تبلت Xiaomi Pad 6 برای ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است. تا فرارسیدن این تاریخ، تیزرهای رسمی و اطلاعات غیررسمی بیشتری منتشر می‌شود. با انتشار چند تیزر رسمی، برخی از مشخصات تبلت شیائومی پد ۶ تایید شده است.

تبلت شیائومی پد ۶

سری Xiaomi Pad 6 دارای ۲ عضو خواهد بود که با اسامی Xiaomi Pad 6 و Pad 6 Pro شناخته می‌شوند. این دو دستگاه به عنوان محصولات رده بالا اما نه لزوما پرچمدار، وارد بازار خواهند شد.

جدیدترین تیزرها نشان می‌دهند که مدل پایه با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه خواهد شد. همانطور که می‌دانید، Snapdragon 870 همان Snapdragon 865 است که تغییرات اندکی دارد. شیائومی Pad 5 Pro از اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد.

شیائومی پد ۶ پرو اما دارای تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 خواهد بود که نسخه اصلاح‌شده پرچمدار سال گذشته محسوب می‌شود.

علاوه بر این، شیائومی رسما تایید کرد که سری تبلت‌های جدید این شرکت از صفحه نمایش با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز با چگالی ۳۰۹ پیکسل در هر اینچ (PPI) و رزلوشن 2.8K استفاده می‌کند. هر دو مدل احتمالا یک پنل ۱۱ اینچی داشته باشند اما هنوز تایید رسمی وجود ندارد.

برند چینی شیائومی ادعا می‌کند که سری Pad 6 دارای یک باتری دو سلولی عظیم 8600 میلی آمپر ساعتی است که با قرار گرفتن در حالت خواب عمیق جدید تا 47.9 روز در حالت آماده به کار دوام می آورد. برای شارژ باتری، تبلت ها از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی می کنند. بعید است که این دو دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت‌های سری Xiaomi Pad 6 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)