حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی شیائومی بند ۸ و شیائومی پد ۶ رسما مشخص شد: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

پایان فروردین ۱۴۰۲ آغازی برای محصولات جدید Xiaomi خواهد بود. دیروز بود که تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ اولترا رسماً مشخص شد و ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ را برای آن علامت زدیم. به تازگی رسما تایید شده که در همان روز رونمایی شیائومی بند ۸ و شیائومی پد ۶ نیز اتفاق خواهد افتاد.

تاریخ رونمایی شیائومی بند ۸ و شیائومی پد ۶

شیائومی برای اعلام زمان رونمایی از دستبند و تبلت جدید خود، تیزرهایی را منتشر کرده که طراحی و رنگ‌بندی آن‌ها نشان می‌دهد. تبلت شیائومی پد ۶ در سه رنگ عرضه خواهد شد، در حالی که Band 8 دارای پنج رنگ مختلف برای بند خود خواهد بود.

شیائومی بند ۸

شیائومی بند ۸

شیائومی پد ۶

شیائومی پد ۶

صفحه نمایش شیائومی پد ۶ با حاشیه‌های یکسان و نه‌چندان زیاد احاطه شده‌است. روی یکی از این لبه‌ها دوربین سلفی قرار خواهد گرفت. در قسمت پشتی، ما یک دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی داریم.

این تبلت دارای دکمه پاور در لبه بالایی و پورت USB C در لبه پایینی است. در مجموع چهار بلندگو روی همین لبه‌ها قرار دارد. در لبه سمت راست Xiaomi Pad 6 دکمه تنظیم صدا قرار دارد.

شیائومی پد 6 همچنین از قلم و صفحه کلید بلوتوث پشتیبانی می کند که احتمالا به صورت جداگانه فروخته می شود. روی قاب پشتی و زیر لوگوی شیائومی می‌توانید ۳ کانکتور فلزی را برای اتصال کیبرد فیزیکی احتمالی ببینید.

شایعه شده است که شیائومی ۲ تبلت با نام‌های Pad 6 و Pad 6 Pro را در این رویداد معرفی خواهد کرد، اما مشخص نیست که کدام یک از آنها در پوستر نشان داده شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر محصولات جدید شیائومی هستید؟ کدام یک برای شما هیجان‌انگیزتر هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)