حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی جدید لیست جستجوهای گوگل در بتای بعدی اندروید ۱۳ رویت شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، آپدیت، اخبار، اندروید ۱۳، گوگل

اینطور که پیداست، اندروید ۱۳ گوگل قصد دارد تغییرات ریز و درشت زیادی را ارائه دهد. این موضوع در بخش‌های مختلفی قابل مشاهده می‌باشد. اخیرا طراحی جدید لیست جستجوهای گوگل در بتای بعدی اندروید ۱۳ رویت شده است که ظاهر چشم‌نوازتری را به ارمغان می‌آورد. با ترنجی همراه باشید.

طراحی جدید لیست جستجوهای گوگل چگونه به نظر می‌رسد؟!

با به‌روزرسانی اندروید بتای دوم اندروید ۱۳ که در حال حاضر در دسترس است، بتای سوم و بتای چهارم به ترتیب در ماه ژوئن و جولای منتشر خواهند شد. این دو نسخه بتا اولین نسخه‌هایی خواهند بود که ثبات بیشتر این سیستم عامل را ارائه می‌دهند. برای توسعه دهندگان، این بدان معناست که از آغاز این بیلدها به بعد، هیچ تغییری نباید روی برنامه‌های آن‌ها تاثیر بگذارد.

طراحی جدید لیست جستجوهای گوگل

اگر به دنبال یک نقطه ورودی با ریسک پایین‌تر هستید که در آن با نصب نسخه بتا اندروید ۱۳ بر روی گوشی اندرویدی سازگار خود احساس راحتی کنید، شاید بهتر باشد تا منتظر نسخه بتای چهارم اندروید ۱۳ در ماه جولای باشید که بیلد تقریبا نهایی این سیستم عامل خواهد بود. با این حال، اگر قصد ندارید دستگاه شما با مشکلات مختلفی نظیر افزایش مصرف باتری دست و پنجه نرم کند یا اینکه نتواند برخی از ویژگی‌های مهمی را که روزانه استفاده می‌کنید اجرا کند، بهترین گزینه این است که منتظر انتشار نسخه نهایی اندروید ۱۳ باشید.

طراحی جدید لیست جستجوهای گوگل

در مورد نسخه بتا اندروید ۱۳، با باز کردن نسخه ۱۳.۲۰ برنامه Google و ضربه زدن روی فیلد جستجو، لیست معمولی از جستجوهای گذشته و پیشنهادات برای تکمیل خودکار نمایش داده می‌شود. پس از تایپ کردن چند حرف از یک کلمه توسط کاربر مشاهده می‌کنید که در آنجا یک تغییر جزئی در ظاهر لیست پیشنهادی وجود دارد که در بخش بتا گوشه‌های لیست پیشنهادات را در قسمت بالای فهرست و در پایین صفحه گرد‌تر می‌کند. آیکون سمت چپ هر درخواست جستجو و پیشنهاد قبلی (ذره‌بین)، اکنون در داخل یک دایره قرار دارد و طبق گفته 9to5Google، فضای بیشتری برای ضربه زدن روی لیست آن وجود دارد.

به گفته PhoneArena، همچنین انتظار می‌رود که این ظاهر جدید برای فهرست جستجوی گوگل در بخش Pixel Launcher هنگام بازگشت این ویژگی در نسخه آتی اندروید ۱۳ بتا نشان داده شود. بیلد دوم بتای اندروید ۱۳، نوار جستجو را در بالای لانچر پیکسل حذف کرد و آن را به جستجوی برنامه‌ها به جای اجازه دادن به جستجوی کلی در دستگاه برای برنامه‌ها، مخاطبین، اینترنت، تنظیمات و نکات محدود کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان