حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ احتمالی عرضه آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ با One UI 5.0

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۳، سامسونگ

سیستم‌عامل اندروید ۱۳ گوگل شاید تفاوت زیادی در بخش بصری نداشته باشد اما در بخش حریم‌خصوصی و امنیتی تلاش‌های خوبی دارد. رابط کاربری جدید سامسونگ برای این سیستم عامل را با نام One UI 5.0 می‌شناسیم. امروز درباره تاریخ احتمالی عرضه آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ با One UI 5.0 اطلاعاتی منتشر شده که جذاب به نظر می‌رسد.

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ

سامسونگ اخیراً ارایه نسخه آزمایشی One UI 5 را آغاز کرده است، رابط کاربری اختصاصی این برند کره‌ای که مبتنی بر اندروید 13 است. برخی دستگاه‌های پرچمدار این شرکت اوایل ماه جاری میلادی آپدیت آزمایشی وان‌یوآی ۵ را دریافت کردند.

مراحل بررسی نسخه آزمایشی معمولاً حداقل چند هفته طول می‌کشد، اما طبیعتاً همه در مورد تاریخ انتشار نسخه نهایی One UI 5 کنجکاو هستند. طبق یک شایعه جدید ۲۵ یا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ تاریخ عرضه نهایی آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ خواهد بود. در این تاریخ مدل های Galaxy S22 به جدیدترین سیستم عامل گوگل و پوسته نرم افزاری سامسونگ مجهز خواهند شد.

آپدیت One UI 5.0 سامسونگ

آپدیت One UI 5.0 سامسونگ

این ادعای حساسی است که شاید تحقق پیدا نکند، به‌ویژه برای نسخه‌های نرم‌افزاری، که همیشه می‌تواند توسط باگ‌های پیش‌بینی نشده تصادفی به تاخیر بیافتد. همچنین این اعلام تاریخ از منبعی بدون سابقه اثبات شده می آید، بنابراین توجه داشته باشید که این اطلاعات در حال حاضر یک شایعه است.

با این حال اواخر مهر ۱۴۰۱ یک بازه زمانی به اندازه کافی معقول به نظر می رسد. به هر حال نسخه بتا اواخر مرداد شروع شد و حدود ۱۰ هفته آزمایش در تئوری برای رفع همه پیچیدگی های ممکن کافی است. با این حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این تاریخ صحیح خواهد بود یا نه.

آیکون های جدید One UI 5.0 سامسونگ را برای آپدیت اندروید ۱۳ ببینید

آپدیت One UI 5.0 سامسونگ با Android 13 برای کدام گوشی ها ارایه می شود؟

شما گلکسی اس ۲۲ دارید؟ به نظر می رسد که جدیدترین آپدیت خیلی زود و به صورت رسمی به شما خواهد رسید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)