حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهی 3C آنر ۷۰ پرو و ۷۰ پرو پلاس توانایی شارژر این گوشی ها را فاش می‌کند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

در سی ام می (۹ خرداد) آنر از گوشی های جدید خود رونمایی خواهد کرد. این تلفن های هوشمند شامل سه مدل آنر ۷۰، آنر ۷۰ پرو و پرو پلاس هستند. این سری با ویوو S15 و ردمی نوت ۱۱ تی شیائومی رقابت مستقیمی خواهند داشت. تمام گوشی های مذکور اواخر ماه میلادی جاری در چین معرفی می‌شوند. پیش از رونمایی آنر ۷۰ پرو و پرو پلاس، گواهی 3C توانایی شارژر این دستگاه ها را فاش کرده است.

آنر ۷۰ پرو از شارژ سریع ۱۰۰ واتی برخوردار است

دو گوشی آینده آنر با شماره مدل SDY-AN00 و HPB-AN00 توسط 3C چین تایید شده اند. طبق گفته های WHYLAB، این گوشی ها با نام Honor 70 Pro و Honor 70 Pro+ معرفی خواهند شد. لیست 3C نشان می‌دهد که هر دو این دستگاه‌ها از شارژر سیمی ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. همچنین انتظار داریم که Honor 70 Pro و 70 Pro+ به زودی موفق به دریافت گواهی TENNA شوند. در اوایل این ماه، یک گوشی آنر با شماره مدل FNE-AN00 و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی در لیست گواهی 3C مشاهده شد. گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه این دستگاه می‌تواند آنر ۷۰ استاندارد باشد، وجود دارد.

گواهی 3C آنر ۷۰ پرو و پرو پلاس

ادعا می‌شود که آنر ۷۰ با صفحه نمایش OLED FHD+ وارد بازار می‌شود. در حالی که Honor 70 Pro و Pro+ دارای یک پنل FHD + OLED LTPO خواهند بود. نیروی پردازشی مورد نیاز Honor 70 Pro توسط اسنپدراگون ۷ نسل ۱ تامین می‌شود. این دستگاه همچنین به باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپری مجهز است. نسخه پرو و پرو پلاس نیز به ترتیب از تراشه های دیمنسیتی ۸۱۰۰ و دیمنسیتی ۹۰۰۰ برخوردارند. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند هر دو این گوشی ها از باتری های ۴,۶۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهند کرد.

رندر های رسمی آنر ۷۰ پیش از رونمایی این گوشی هوشمند منتشر شدند

نسخه استاندارد از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. نسخه پلاس اما از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (IMX 766) اصلی، دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو استفاده می‌کند. نسخه پرو پلاس نیز از ترکیب دوربین های نسخه پرو بهره مند است. با این تفاوت که دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با نمونه ۱۲ مگاپیکسلی جایگزین شده است.

با توجه به اطلاعات فاش شده توسط گواهی 3C آنر ۷۰ پرو و ۷۰ پرو پلاس، نظر شما درباره این تلفن های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، لین سری گوشیهای آنر واقعا عالی هستن بخصوص نسخه های پرو و بهتر ازهمشون نسخه پروپلاس که صفحه نمایش هایLTPO دارن، و چیپستهای دایمن سیتی 8100 و900 مدیانک هم در این گوشیها هستن که یک به یک بهترن بخصوص دایمن 9000 که واقعا چیپ یروز و پرقدرتی هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی