حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چیپست و مشخصات خانواده آنر 70 شایعه شد: امسال آنر هم به سمت مدیاتک می‌رود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

گوشی های خانواده آنر 70 به زودی قرار است با پیشرفت‌ های بالقوه و عملکرد قابل توجهی نسبت به اعضای خانواده آنر 60 در چین معرفی و عرضه شوند. اما چرا از پیشرفت آنر میگویم؟ این به این دلیل است که اکنون شایعه شده است که آنر در آنها طیف وسیعی از پردازنده‌ های جدید را ارائه می‌کند که حتی ممکن است تراشه پرچمدار جدید راضی کننده مدیاتک، دیمنسیتی 9000، نیز در آنها وجود داشته باشد. این تراشه ها می‌توانند نمایشگر های 120 هرتزی و باتری‌ های بزرگ با شارژر های سریع و با عملکرد پایدار را در میان رده‌ ها و پرچمداران آینده آنر تضمین کنند.

بهترین کاری که سری آنر 60 از نظر CPU می‌توانست انجام دهد، استفاده از تراشه اسنپدراگون با وجود کاستی های آن بود. با این حال اکنون آنر تغییر مسیر داده و نسل بعدی این خانواده ممکن است ارتقا های قابل توجهی را نشان دهد. زیرا اکنون پیش بینی می‌شود که این شرکت گوشی جدید آنر 70 پرو پلاس را با تراشه دیمنسیتی 9000 عرضه کند.

به گفته یک افشاگر هندی، در زمان عرضه نسخه‌ پایه آنر 70 و آنر 70 پرو نیز در کنار نسخه پرو پلاس وجود دارند. او می‌گوید که آنر 70 برای تراشه خود همچنان از کوالکام استفاده می‌کند و اولین گوشی آنر است که دارای اسنپدراگون 7 نسل 1 است. اما ظاهراً آنر 70 پرو در عوض برای دیمنسیتی 8100 آماده می‌شود. بنابراین دو عضو از سه عضو جدید خانواده آنر 70 به چیپست های مدیاتک تکیه می‌کنند.

چیپست و مشخصات خانواده آنر 70 شایعه شد: امسال آنر هم به سمت مدیاتک می‌رود

هر 3 دستگاه احتمالی آنر ممکن است صفحه نمایش 10 بیتی داشته باشند، اگرچه آنر 70 ممکن است با پنل فول اچ‌دی پلاس ارائه شود در حالی که نسخه پرو و پرو پلاس به جای آن به رزولوشن های 2.8K و 2.5K+ مجهز می‌شوند. دو عضو رده بالاتر نیز اکنون به فناوری اولد LTPO مرتبط شده اند که ممکن است قابلیت نوسازی تصاویر متغیر 1 تا 120 هرتز را ارائه دهد. اگرچه ممکن است صفحه نمایش آنها به جای سامسونگ از BOE تهیه شده باشد.

این سه برادر ممکن است دوربین‌ های سه‌گانه پشتی داشته باشند. در جزئیات آنر 70 پرو شامل دوربین اصلی، تله‌فوتو و فوق عریض با رزولوشن های 50 + 50 + 8 مگاپیکسل است همچنین رزولوشن های 50 + 50 + 12 مگاپیکسل نیز به نسخه پرو پلاس رسیده است و ظاهراً لرزشگیر اپتیکال تصاویر فقط در پیشرفته ترین نسخه دیده می‌شود. برگه مشخصات لو رفته در همین حال، یک پیکربندی قدیمی تر 108 و 8 و 2 مگاپیکسلی را برای مدل پایه نشان می‌دهد.

در نهایت، به نقل از پایگاه خبری Notebookcheck، آنر 70 و 70 پرو ممکن است باتری های 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ 66 واتی را انتخاب کنند. در حالی که نسخه پرو پلاس شارژر خود را به 100 وات ارتقا داده ولی به طور همزمان باتری آن به اندازه 4600 میلی آمپر ساعتی کاهش می‌یابد. تاکنون هیچ صحبتی قطعی در مورد اینکه آیا هر یک از آنها ممکن است در سال 2022 به روز رسانی در طراحی را ببینند یا نه، وجود ندارد.

 

با توجه به ویژگی های گفته شده، منتظر اعضای خانواده آنر 70 هستید؟ به نظر شما استفاده از چیپست های مدیاتک این خانواده را جذاب‌تر می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری