حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی Honor 70 و Honor 70 Pro در شماتیک زودهنگام دیده شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

تنها ۴ روز پس از معرفی سری Honor 60 شاهد یک شایعه واقعا زودهنگام هستیم. آنر تلاش دارد تا به سرعت به بازار بازگردد و محصولات متنوع و متعدد شاید یکی از راه های آن هاست. امروز طراحی Honor 70 و Honor 70 Pro در شماتیک زودهنگام دیده شده است. با اینکه خیلی برای تصمیم گیری درباره صحت آن زود است اما مشخصا یک طراحی قابل پیش بینی اینجا دیده می شود.

طراحی Honor 70 و Honor 70 Pro

طراحی کپسولی دوربین اصلی با ۲ یا ۱ دایره درون آن را ابتدا در محصولات هواوی دیدیم. سپس این طراحی در محصولات آنر هم دیده شد. همین حالا طراحی سری آنر ۶۰ همین ظاهر را دارد.

آنطور که این شماتیک اولیه منتسب به آنر ۷۰ و آنر ۷۰ پرو نشان می دهد، همان طراحی ادامه خواهد داشت اما این بار با دوربین های پرتعدادتر.

آنر ۷۰ و آنر ۷۰ پرو

آنر ۷۰ و آنر ۷۰ پرو

همانطور که در شماتیک بالا می بینید، مدل آنر ۷۰ با ۲ دایره درون محفظه کپسولی دوربین اصلی تصور شده است. اینجا ما در مجموع ۳ دوربین را شاهدیم. همچنین مشخصات دوربین زیر این محفظه کپسولی بوده و در مرکز آن قرار دارد.

طراحی آنر ۷۰ پرو اینطور است که شاهد ۱ دایره هستیم اما در مجموع ۴ دوربین اصلی اینجا نمایش داده می شود. دوربین چهارم احتمالا یک دوربین پریسکوپی است که طراحی مربعی طورتر دارد.

در Honor 70 Pro به نظر می رسد که نوشته مشخصات دوربین کمی شلخته تر تصور شده و در مرکز بخش زیرین محفظه دوربین نیست. همین باعث می شود فکر کنیم که این شماتیک باید ساخته شده توسط طرفداران باشد و دقت بالایی ندارد. اگر به اندازه فلاش و مجموعه حسگرهای دیگر از جمله فوکس لیزری هم دقت کنید، این مشخص است.

به هر صورت این چیزی است که فعلا درباره آنر ۷۰ تصور می شود. هیچگونه اطلاعات دقیقی درباره مشخصات سخت افزاری آن وجود ندارد با این حال اگر همان فرمان آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو هم اینجا ادامه داده شود، اینجا باید منتظر میان رده های لوکس باشیم.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای قاب پشتی سری honor 70 جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

دیگه وقتی از یه زبان طراحی تو n محصول استفاده می‌کنی، نه تنها جالب نیست، بلکه تبدیل میشه به نقطه ضعف محصول!
خب اون دایراه‌های بزرگ دیگه واسه چیه؟!
لنزا رو زیر هم کار کن بره دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)