حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Honor 70 احتمالا از سنسور دوربین IMX800 سونی استفاده خواهند کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار، شایعات

پس از تحریم همه جانبه هواوی، زیر برند آنر خود تبدیل به یک شرکت مستقل شد و حالا همه توجهات معطوف به این شرکت است. آنر در این مدت کوتاه محصولات مختلفی را عرضه کرده است. حالا در اطلاعات ارائه شده‌ای از سری Honor 70، گویا این شرکت از سنسور دوربین IMX800 سونی استفاده خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اطلاعات جدید از سری Honor 70؛ بهره‌گیری از سنسورهای دوربین قدرتمند…!

شرکت چینی آنر در حال حاضر مشغول کار بر روی سری جدید پرچمداران خود است. در حال حاضر اولین مجموعه اطلاعات در مورد این سری از پرچمداران بعدی آنر منتشر شده است. به گفته وبلاگ نویس محبوب فناوری Weibo، یعنی DCS، این شرکت سری آنر ۷۰ را اواخر این ماه معرفی خواهد کرد. این وبلاگ نویس همچنین ادعا می‌کند که این سری از پرچمداران آنر از سنسور CMOS سری IMX8 سونی بهره‌مند خواهند بود. بر اساس گزارش‌ها، سنسور سونی IMX800 توسط آنر و سونی سفارشی سازی شده است.

طراحی Honor 70 و Honor 70 Pro در شماتیک زودهنگام دیده شد

بر اساس اطلاعات دریافتی، گویا فعلا فقط آنر ۷۰ پرو پلاس با این حسگر فوق العاده قدرتمند عرضه می‌شود. اطلاعات قبلی در مورد این سری ادعا می‌کند که سری Honor 70 دارای سه مدل خواهد بود. این مدل‌ها عبارتند از Honor 70، Honor 70 Pro و Honor 70 Pro+. این گوشی‌های هوشمند به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون ۷ نسل ۱، دیمنسیتی ۸۱۰۰ و دیمنسیتی ۹۰۰۰ عرضه خواهند شد.

هر آنچه که درباره سری آنر ۷۰ می‌دانیم…!

سری Honor 70

Honor 70

گوشی هوشمند Honor 70 از صفحه‌ نمایش drill-like شرکت BOE استفاده می‌کند و همچنین با اولین فناوری کاهش نور با فرکانس بالا ۱۹۲۰ هرتز PWM این شرکت عرضه می‌شود. این دستگاه از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کرده و همچنین به یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهدشد.

Honor 70 Pro

گوشی هوشمند Honor 70 Pro نیز دارای صفحه‌ نمایش drill-like شرکت BOE با بهره‌گیری از فناوری مواد LTPO است و از نرخ نوسازی تطبیقی ​​۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. در مقایسه با نرخ رفرش بالا استاندارد ۱۲۰ هرتز، استفاده از این فناوری در مصرف انرژی بسیار کارآمدتر است. این نیز یک نقطه قوت مناسب نسبت به Honor 70 است. از نظر مشخصات شارژ، این دستگاه مشابه Honor 70 خواهد بود. این گوشی هوشمند با چینش دوربین پشتی سه گانه عرضه می‌شود که شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX766، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود.

+Honor 70 Pro

مشخصات صفحه نمایش آنر ۷۰ پرو پلاس همانند آنر ۷۰ پرو است. با این حال، این دستگاه سرعت شارژ سریع را به ۱۰۰ وات خواهد رساند. علاوه بر این، این دستگاه از شارژ بی سیم پرقدرت نیز پشتیبانی می‌کندو همچنین با یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. در بخش دوربین، این دستگاه از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX766، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسل اولترا واید و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو استفاده خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های اصلی دوربین این دستگاه، وجود یک سیستم لرزشگیر اپتیکال خواهد بود.

همچنین این گوشی هوشمند به NFC، بلندگوهای استریو و موتور ارتعاشی خطی (linear vibration motor) نیز مجهز خواهد شد. به گفته وب سایت خبری GizChina، علاوه بر این، موتور خطی نیز به پیکربندی استاندارد سری دیجیتال آنر تبدیل خواهد شد. Honor 70 از موتور خطی عمودی محور زد (Z-axis vertical linear motor) استفاده می‌کند، در حالی که دو مدل دیگر از موتور خطی افقی محور ایکس (X-axis horizontal linear motor) استفاده می‌کنند.

بر اساس نقشه راهی که قبلا اعلام شد، پرچمداران سری Magic3 اولین دستگاه‌هایی هستند که نسخه نهایی Magic UI 6.0 را دریافت خواهند کرد و تا قبل از پایان این سه ماهه نیز برای Honor 60 و Honor 50 در دسترس خواهد بود. سایر دستگاه‌های این شرکت از جمله آنر X30، آنر وی ۴۰ و تبلت آنر وی ۷ در سه ماهه سوم سال جاری رابط کاربری نهایی Magic UI 6.0 را دریافت خواهند کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان