حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل مدل جدید هوم پاد را در اواخر 2022 یا اوایل 2023 معرفی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به‌گفته‌ی مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، این شرکت درحال کار بر روی مدل جدید هوم پاد است که انتظار می‌رود آن را در سه‌ماهه چهارم سال 2022 یا سه‌ماهه اول 2023 معرفی کند.

مدل جدید هوم پاد اپل

کو می‌گوید که «ممکن است نوآوری زیادی در طراحی سخت‌افزاری برای هوم پاد جدید وجود نداشته باشد و همچنین تاکنون هیچ صحبتی در مورد اندازه دستگاه و اینکه آیا جانشین HomePod mini یا دستگاه بزرگ‌تر خواهد بود نیز مطرح نشده است.»

کو در ادامه گفت که درحالی‌که اسپیکرهای هوشمند را «بدون شک یکی از عناصر ضروری اکوسیستم خانه هوشمند» می‌داند، فکر نمی‌کند اپل متوجه شده باشد که چگونه در حوزه بلندگوهای هوشمند موفق باشد.

مارک گورمن از بلومبرگ پیش از این گفته بود که اپل درحال بررسی نسخه جدیدی از هوم پاد است که اندازه آن بین هوم پاد اصلی و هوم پاد مینی خواهد بود و این احتمال وجود دارد که این همان اسپیکری باشد که کو در مورد آن صحبت می‌کند.

مدل جدید هوم پاد اپل

مدل جدید هوم پاد اپل

اپل تولید هوم پاد اصلی را متوقف کرده است و تنها نسخه‌ای که درحال‌حاضر به‌فروش می‌رسد، هوم پاد مینی 99 دلاری است.

چنین بلندگویی، احتمالا جایگزین هوم پاد اصلی که توقف تولید شده است، خواهد شد و همچنین قیمت آن نیز احتمالا از هوم پاد مینی گران‌تر اما از هوم پاد بزرگ‌تر ارزان‌تر می‌باشد.

گورمن همچنین معتقد است که اپل درحال کار بر روی اسپیکرهایی است که مجهز به صفحه‌نمایش و دوربین هستند تا با دستگاه‌هایی مانند Google Nest Hub و Amazon Echo Show رقابت کنند، اما انتظار نمی‌رود این دستگاه‌ها در آینده نزدیک عرضه شوند.

کو همچنین چندی قبل پیش‌بینی کرده بود که اپل درحال توسعه نسخه جدیدی از Apple TV با هدف کاهش ساختار هزینه است.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون احتمال عرضه مدل جدید HomePod اپل با قیمتی معقول در اواخر امسال یا اوایل سال آینده میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی