حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوم پاد نسل دوم اپل با طراحی سایز کامل، تراشه S7 و قیمت 299 دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، بلندگو هوشمند

اپل به‌تازگی نسل دوم هوم پاد سایز کامل خود را معرفی کرده است که از امروز با قیمت 299 دلار در رنگ‌های سفید و نیمه‌شب قابل‌سفارش می‌باشد. مدل جدید HomePod از طراحی مشابه مدل پیشین، تراشه جدیدتر S7 و سایر بهبودها در زمینه صدا بهره می‌برد.

هوم پاد نسل دوم اپل

نسل دوم هوم پاد از طراحی تقریباً یکسانی نسبت‌به هوم پاد فول سایز که در مارس 2021 توقف تولید شد، با سطح لمسی به‌همراه نور پس‌زمینه و نمای بیرونی پارچه مشبک، بهره می‌برد. مدل جدید دارای یک ووفر چهار اینچی با گردش بالا، پنج بلندگو صدا، چهار میکروفون، یک تراشه S7 برای صدای محاسباتی و پشتیبانی از صدای فضایی با Dolby Atmos است. این بلندگو همچنین دارای یکپارچه‌سازی Siri و پشتیبانی از Matter برای HomeKit و سایر لوازم جانبی خانه هوشمند می‌باشد.

هوم پاد جدید 6.6 اینچ ارتفاع و 5.1 پوند وزن دارد، در مقایسه با مدل نسل اول که ابعاد آن 6.8 اینچ و 5.5 پوند بود. همچنین هر دو مدل 5.6 اینچ عرض دارند. هوم پاد جدید دارای دو بلندگو صدا و میکروفون کمتر در مقایسه با مدل اصلی است که مشخص نیست می‌تواند چه تأثیری بر کیفیت صدا یا تشخیص سیری داشته باشد.

طبق گفته‌ی اپل، هوم پاد جدید در زمان عرضه در ایالات‌متحده، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، بریتانیا و 11 کشور دیگر در دسترس خواهد بود. این دستگاه با آیفون 8 به بعد، تمامی مدل‌های آیپد پرو، آیپد نسل پنجم و جدیدتر، آیپد ایر نسل سوم و جدیدتر و آیپد مینی نسل پنجم و نسخه‌های بعدی iOS 16.3 یا iPadOS 16.3 یا بالاتر سازگار است.

هوم پاد نسل دوم اپل

هوم پاد نسل دوم اپل

Greg Joswiak، مدیر بازاریابی اپل، پیرامون معرفی نسل دوم هوم پاد بیان می‌کند:

«HomePod جدید با استفاده از تخصص صوتی و نوآوری‌های ما، صدایی با بیس غنی، عمیق، متوسط طبیعی و اوج‌های واضح و دقیق را ارائه می‌دهد. با محبوبیت HomePod mini، ما شاهد علاقه فزاینده‌ای به صوت شناسی قوی‌تر قابل‌دستیابی در یک هوم پاد بزرگ‌تر بوده‌ایم. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که نسل بعدی هوم پاد را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه دهیم.»

مدل جدید HomePod با قیمت 299 دلار از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس است. HomePod mini کوچک‌تر نیز با قیمت 99 دلار به‌فروش می‌رسد.

دیدگاه شما پیرامون مدل جدید هوم پاد اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی