حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تی وی ارزان تر در اواخر سال جاری برای کم کردن فاصله با رقبا عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق تازه‌ترین اطلاعات منتشرشده توسط تحلیلگر مشهور اپل، مینگ چی کو، این شرکت قصد دارد نسخه جدیدی از دستگاه اپل تی وی را در نیمه‌ی دوم سال 2022 معرفی کند که احتمالا با افت قیمت نسبت‌به نسل قبل به‌منظور کاهش فاصله با رقبای خود عرضه خواهد شد.

مدل ارزان تر اپل تی وی

کو امروز در حساب توییتری خود اعلام کرد که اپل تی‌وی جدید ساختار بهبودیافته و درعین‌حال ارزان‌تری خواهد داشت که نشان می‌دهد این دستگاه می‌تواند قیمت پایین‌تری داشته باشد که با دیگر پخش‌کننده‌های رسانه‌ای مانند کروم‌کست گوگل، Fire TV آمازون و Roku رقابت کند.

مدل فعلی Apple TV 4K که در آوریل 2021 عرضه شد، 179 دلار با 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 199 دلار با 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قیمت دارد، درحالی‌که نسل قبلی Apple TV HD با قیمت 149 دلار با 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس است. در مقام مقایسه، پخش‌کننده‌های Chromecast و Roku با قیمت کمتر از 50 دلار و بسیاری گزینه‌های دیگر زیر 100 دلار در دسترس هستند.

هر دو مدل نسل دوم (2010) و نسل سوم (2012) اپل تی‌وی در زمان عرضه 99 دلار قیمت داشتند و اپل درنهایت قیمت مدل نسل سوم را به 69 دلار کاهش داد، بنابراین برای اپل تی‌وی زیر 100 دلار اولویت وجود دارد.

مدل ارزان تر اپل تی وی

مدل ارزان تر اپل تی وی

همچنین سرویس اشتراک پخش ویدیو +Apple TV درحال‌حاضر بر روی پلتفرم‌هایی مانند Fire TV و Roku در دسترس است، اما مدل Apple TV با قیمت رقابتی‌تر همچنان می‌تواند فروش دستگاه را افزایش دهد و به جذب مشترکان بیشتر به این سرویس استریم کمک کند که با نتفلیکس و دیزنی پلاس رقابت می‌کند.

نسل دوم Apple TV 4K اولین نسل جدید اپل تی وی در بیش از سه سال و نیم گذشته بود که در آوریل 2021 عرضه شد، با ویژگی‌های جدید کلیدی ازجمله کنترل از راه دو بازطراحی‌شده با پشتیبانی از دستیار صوتی سیری، تراشه سریع‌تر A12 Bionic، پورت HDMI 2.1 و Wi-Fi 6.

نظر شما درباره‌ی احتمال معرفی و عرضه مدل ارزان تر اپل تی وی در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی