حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل مدل جدید هوم پاد با نمایشگر 7 اینچی را در سال 2024 معرفی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اپل امسال هوم پاد جدیدی را معرفی کرد که دقیقاً شبیه مدل اصلی معرفی‌شده در سال 2017 بود. بااین‌حال، در بحبوحه شایعاتی مبنی‌بر تلاش این شرکت برای عرضه محصول جدیدی که iPad ،Apple TV و HomePod را در یک دستگاه واحد ترکیب می‌کند، مینگ چی کو،‌ تحلیلگر معتبر اپل، اخیرا گزارش داده است که این شرکت مدل جدید هوم پاد را با نمایشگر 7 اینچی داخلی در اوایل سال 2024 معرفی خواهد کرد.

مدل جدید هوم پاد با نمایشگر 7 اینچی

کو در پست کوتاهی در Medium بیان می‌کند که نمایشگر نسل بعدی هوم پاد می‌تواند یکپارچگی عمیق‌تر با سایر محصولات سخت‌افزاری اپل را تسهیل کند.

ظاهراً Tianma یکی از ذی‌نفعان «استراتژی جدید خانه هوشمند» اپل خواهد بود و تنها تأمین‌کننده صفحه‌نمایش هوم پاد جدید می‌باشد. اگر مشارکت این شرکت در ساخت هوم پاد جدید به‌خوبی پیش برود، ممکن است در آینده تولید پنل‌های آیپد نیز به تیانما سپرده شود.

مدل جدید هوم پاد با نمایشگر 7 اینچی

مدل جدید هوم پاد با نمایشگر 7 اینچی

در سال 2021، مارک گورمن از بلومبرگ برای اولین بار پیش‌بینی کرد که اپل درحال کار بر روی مدل‌های جدید هوم پاد با صفحه‌نمایش و دوربین است. او همچنین گزارش داده است که اپل درحال کار بر روی قابلیت چند لمسی برای هوم پاد نیز می‌باشد. در درازمدت، اعتقاد بر این است که اپل به‌دنبال تجدیدنظر در استراتژی خانه هوشمند خود است و ظاهراً درحال کار بر روی یک دستگاه Apple TV و HomePod ترکیبی و همچنین یک هوم پاد با صفحه‌نمایش نصب‌شده بر روی یک بازوی رباتیک نیز است. این ایده شبیه به آمازون Echo Show می‌باشد که اساساً یک تبلت است که به یک بلندگو با رابط سفارشی برای تعامل سریع متصل شده است.

هوم پاد درحال‌حاضر نسخه‌ای از tvOS را اجرا می‌کند، اما نشانه‌هایی وجود دارد که اپل درحال کار بر روی پلتفرم جدید «homeOS» است. درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا Kuo به این دستگاه همه‌کاره اشاره می‌کند یا اینکه اپل صرفاً قصد دارد یک صفحه‌نمایش معمولی را به فرم فاکتور فعلی HomePod اضافه کند.

نظر شما درباره مدل جدید هوم پاد با نمایشگر 7 اینچی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی