حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 به طور جهانی رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

حدود دو هفته پیش بود که گوشی هوشمند تاشو هواوی Mate Xs 2 برای بازار چین رونمایی شد. هم اکنون اما هواوی تصمیم گرفته تا جدیدترین دستگاه تاشو خود را در بازار های جهانی نیز عرضه کند.

هواوی Mate Xs 2 به زودی در بازار اروپا عرضه خواهد شد

زد فولد ۳ سامسونگ فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است. با این وجود هواوی هنوز بر طراحی متفاوت گوشی های تاشو خود اصرار دارد و Mate Xs 2 نیز یه سمت بیرون خم می‌شود. صفحه نمایش این دستگاه پس از تا شدن به لطف یک ضامن سر جای خود باقی می‌ماند و پس از باز شدن نیز به حالت اولیه باز می‌گردد. صفحه نمایش این گوشی هیچ چین چروکی ندارد، که برای گوشی های تاشو امری نادر است.

Huawei Mate Xs 2

همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، بدنه این گوشی هوشمند از آلیاژ تیتانیوم درجه یک هوانوردی، فایبرگلاس فوق سبک و فولاد سبک و فوق العاده قوی ساخته شده است. این تلفن هوشمند در حالت باز تنها ۵.۴ میلی متر ضخامت داشته و وزن آن ۲۵۵ گرم است. هواوی میت ایکس اس ۲ در حالت باز صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دارد. در صورت باز شدن، اندازه این نمایشگر به ۷.۸ اینچ می‌رسد.

صفحه نمایش گوشی مذکور از نوع OLED بوده و دارای رزولوشن ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل است. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی، و تراکم پیکسلی 424ppi را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. هواوی ادعا می‌کند که یک لایه نانو بر روی این نمایشگر کشیده شده. این لایه به کاهش انعکاس نور و در نتیجه بهبود نمایش محتوا در محیط های روشن کمک خواهد کرد. همچنین لازم است اشاره کنیم که Mate Xs 2 از فضای رنگی P3 پشتیبانی می‌کند.

Huawei Mate Xs 2

تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ 4G به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۶۰ نیروی پردازشی جدیدترین گوشی هوشمند تاشو هواوی را تأمین می‌کنند. برای این دستگاه ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده است. این میزان حافظه را می‌توان یه وسیله کارت حافظه نانو هواوی تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر افزایش داد. میت ایکس اس ۲ به طور پیش‌فرض به رابط کاربری EMUI 12 مجهز شده است. این دستگاه دارای باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی است؛ که هواوی ادعا می کند می‌تواند باتری را تنها در ۳۰ دقیقه تا ۹۰ درصد شارژ کند.

خوشبختانه Huawei Mate Xs 2 از فناوری خنک کننده مایع نیز برخوردار است. جدیدترین گوشی تاشو هواوی از قلم M-Pen 2s Stylus پشتیبانی می‌کند. این قلم هوشمند هواوی دارای باتری ۸۲ میلی آمپری است. و می‌توان به مدت ۱۰ ساعت مداوم با آن به نوشتن متون پرداخت. باتری این قلم در حالت آماده به کار نیز ۴۰ روز دوام می‌آورد و برای اتصال از بلوتوث نسخه ۵ استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی های Mate Xs 2 می توان به Wi-Fi سه بانده، بلوتوث نسخه ۵.۲، NFC، جی پی اس و پشتیبانی از هدفون (از طریق درگاه USB Type-C) اشاره کرد. این گوشی هوشمند همچنین از تمام باند های استاندارد 2G، 3G و 4G پشتیبانی می‌کند.

میت ایکس اس ۲ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

سه لنز دوربین در قاب پشتی هواوی Mate Xs 2 دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8 دارد. دوربین اولترا واید نیز به سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 مجهز شده است. دوربین سوم نیز از نوع تله فوتو بوده و با سنسور ۸ مگاپیکسلی خود تا سه برابر زوم اپتیکال را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

قلم لمسی هوآوی M-Pen 2s معرفی شد: سازگاری با گوشی تاشو هوآوی Mate Xs 2

در صورت اکتفا به فیلم برداری با رزولوشن FullHD می‌توانید به طور فوق آهسته (با ۹۶۰ فریم در ثانیه) به فیلم‌برداری بپردازید. ادعا می‌شود که این دستگاه به کمک موتور اپتیکال XD هواوی می‌تواند رنگ ها را نزدیک به واقعی ثبت کرده و انحرافات نوری موجود را حذف کند. Huawei Mate Xs با قیمت ۱,۹۹۹ یورو (برای نسخه ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی) در بازار اروپا عرضه خواهد شد. این دستگاه در رنگ های سفید، مشکی و بنفش و از ماه ژوئن برای خرید در دسترس کاربران اروپایی خواهد بود.

نظر شما درباره جدیدترین گوشی هوشمند تاشو هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی