حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 به‌زودی به قابلیت ارتباط ماهواره ای مجهز می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی به‌تازگی به یک ویژگی جدید برای جدیدترین گوشی تاشو رده‌بالای خود، Mate Xs 2، اشاره کرده است که در کنفرانس توسعه‌دهندگان آتی این شرکت رونمایی خواهد شد. این ارتقا می‌تواند گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 را به ویژگی ارتباط ماهواره ای مجهز کند که پیش از این در سری Mate 50 این شرکت و iPhone 14 اپل آن را دیده‌ایم.

قابلیت ارتباط ماهواره ای گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2

هواوی Mate Xs 2 ممکن است در مقایسه با برخی دیگر از گوشی‌های هوشمند تاشویی که اخیراً عرضه شده‌اند، دارای معایبی باشد. طراحی این گوشی به‌گونه‌ای است که نمایشگر اصلی آن دائماً در معرض عناصر مختلف قرار می‌گیرد، درحالی‌که تمامی گوشی‌های تاشو برندهای دیگر به داخل خم شده و نمایشگر کاور دستگاه استحکام بالایی نسبت‌به نمونه هواوی دارد. بااین‌حال، به‌گفته‌ی هواوی، این شرکت تقریباً آماده است تا قابلیتی را که تابه‌حال منحصر به سری میت 50 بوده است، برای این گوشی نیز ارائه کند.

هواوی اخیرا ضمن انتشار پوستری اعلام کرده است که Mate Xs 2 با فناوری ماهواره‌ای سازگار است که به پرچمداران جدید این شرکت اجازه می‌دهد حتی زمانی که از اتصال بی‌سیم، خدمات سلولار و وای‌فای دور هستند، از پیامک برای اعلام وضعیت خود استفاده کنند. بنابراین، دارندگان این گوشی تاشو باید بتوانند پیام‌های اضطراری را در مناطق دورافتاده ارسال کنند؛ چیزی که می‌تواند به منطقی کردن قیمت 2000 دلاری آن برای برخی کمک کند.

قابلیت ارتباط ماهواره ای گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2

قابلیت ارتباط ماهواره ای گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2

از سوی دیگر، هواوی همچنین فاش کرده است که Xs 2 تنها به ماهواره‌هایی متصل می‌شود که توسط غول هوش مصنوعی و خدمات داده Beidou اداره می‌شوند. بنابراین، عملکرد جدید آن ممکن است تنها روی واحدهایی از گوشی هوشمند تاشو فروخته‌شده در چین کار کند، حتی اگر در برخی بازارهای دیگر مانند بریتانیا نیز در دسترس باشد.

هواوی ممکن است در طول کنفرانس توسعه‌دهندگان خود، HDC 2022، که قرار است در 5 نوامبر 2022 شروع شود، حالت‌های این نوع پوشش جدید را به‌نمایش بگذارد.

نظر شما درباره قابلیت ارتباط ماهواره‌ای گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی