حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قلم لمسی هوآوی M-Pen 2s معرفی شد: سازگاری با گوشی تاشو هوآوی Mate Xs 2

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

شما کاربران گرامی می‌دانید که در حالی که مشخص شد Mate Xs 2 از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند، اما این دستگاه با حضور قلم لمسی هوآوی عرضه نشد. شما می‌دانید که غول فناوری چینی هوآوی اخیراً گوشی هوشمند تاشو خود Mate Xs 2 را به عنوان جدیدترین دستاورد خود در خط تولید تاشو هوآوی معرفی کرد. اما هوآوی اکنون یک قلم جدید با نام M-Pen 2s را نیز معرفی کرد که می تواند با Mate Xs 2 استفاده شود و توانایی های آن را ارتقا داده و کامل‌تر کند. قلم هوآوی M-Pen 2s دارای برچسب قیمت مناسب 89 دلاری است و قرار است کمتر از یک ماه آینده به فرآیند فروش بپیوندد. بیایید در ترنجی نگاهی به مشخصات آن بیاندازیم.

گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 رسما معرفی شد

قلم جدید هوآوی M-Pen 2s بسیار سبک وزن است و وزن آن در حدود 17 گرم است. این قلم از طراحی با وجود انحراف زاویه قرارگیری بر روی دستگاه و 4096 سطح حساسیت فشار پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌تواند خطوطی با ضخامت های مختلف را بنویسد. قلم لمسی جدید هوآوی مجهز به دکمه‌ های چند منظوره در کناره، با انواع عملیات حرکتی است که تجربه کنترل راحت‌تر و انعطاف‌ کاربری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این قلم میانبر های کنترلی مختلفی مانند فراخوانی برنامه یادداشت زمانی که قلم روی صفحه زده می‌شود در حالی که صفحه نمایش خاموش است را ارائه می‌دهد. همین عملکرد باز کردن صفحه یادداشت را می‌توان در صفحه روشن با فشار دادن و نگه داشتن دکمه چند منظوره و ضربه زدن روی صفحه با قلم شروع کرد. برای گرفتن اسکرین شات کامل، کاربران می توانند به سادگی دکمه چندکاره را فشار داده و نگه دارند و سپس با قلم دوبار روی صفحه ضربه بزنند. برای گرفتن یک اسکرین شات جزئی نیز کاربران می‌توانند به سادگی دکمه چند منظوره را فشار داده و نگه دارند و با استفاده از قلم، دور قسمت مورد نیاز را خط بکشند. این قلم همچنین عملکردی برای گرفتن اسکرین شات های بلند دارد.

قلم لمسی هوآوی M-Pen 2s معرفی شد: سازگاری با گوشی تاشو هوآوی Mate Xs 2

قلم هوآوی M-Pen 2s با یک کانکتور تعبیه شده از نوع C طراحی شده است و دارای فناوری شارژ سریع هوآوی Flash Connect است. بنابراین شارژ 5 دقیقه‌ای این گجت می‌تواند برای دو ساعت نوشتن دوام داشته باشد. در حالی که شارژ کامل تا 10 ساعت استفاده را تضمین می‌کند. در حالت آماده به کار نیز این باتری می‌تواند تا 40 روز دوام بیاورد.

به نقل از منبع، این قلم همچنین از حالت حاشیه نویسی با قلم، اشکال مختلف براش‌ها و انواع رنگ ها، عبارات رنگارنگ و حاشیه نویسی آسان پشتیبانی می‌کند. محتوای این حاشیه‌نویسی نیز با خود کتاب ذخیره می‌شود. بنابراین به راحتی می‌توان آن را با Huawei Read Cloud همگام‌سازی کرد تا از مشاهده در چندین دستگاه پشتیبانی کند.

 

نظر شما راجع به قلم لمسی هوآوی چیست؟ قیمت، طراحی و مشخصات آن را با وجود رقبای مشابه جذاب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری