حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری رینو ۸ اوپو دوم خرداد ماه رونمایی خواهد شد+رندر Reno 8 Pro

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

یک هفته دیگر در بیست و سوم می (دوم خرداد) سری رینو ۸ اوپو به طور رسمی رونمایی خواهند شد. انتظار داریم که این سری از تلفن های هوشمند اوپو دارای سه عضو (نسخه استاندارد، پرو و SE) باشند. می‌دانیم که دو تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس ۳۰ ام اردیبهشت رونمایی می‌شوند. انتظار داریم که Snapdragon 7 Gen 1 برای اولین بار در رینو ۸ به کار گرفته شود.

تراشه Snapdragon 7 Gen 1 احتمالا در اوپو رینو ۸ به کار گرفته خواهد شد

دقیقا یک هفته تا رونمایی گوشی های سری رینو ۸ اوپو باقی مانده است. این سری شامل سه عضو هستند. انتظار داریم که نسخه استاندارد برای اولین بار از تراشه میان رده جدید کوالکام (Snapdragon 7 Gen 1) استفاده کند. نسخه پرو اما به دیمنسیتی ۸۱۰۰ مجهز خواهد بود. شاید این انتخاب در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد. اما بر اساس بنچمارک های منتشر شده، می‌دانیم که اسنپدراگون ۷ نسل ۱ نمی‌تواند در برابر دیمنسیتی ۸۰۰۰ یا ۸۱۰۰ قد علم کند!

رندر اوپو رینو ۸ پرو

افشاگر معروف اطلاعات یعنی IceUniverse اقدام به انتشار رندر قاب جلویی Reno 8 Pro کرده است. لر اساس تصویر مذکور، صفحه نمایش این محصول کاملا تخت بوده و حاشیه های بسیار کمی (حتی کمتر از اوپو رینو ۷ پرو) دارد. دوربین سلفی نیز مانند بسیاری از گوشی های اندرویدی در یک پانچ هول و در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است.

شایعه شده است که Reno 8 Pro از یک صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی امولد با رزولوشن FullHD+ برخوردار خواهد بود. انتظار داریم که این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی کند. این تلفن هوشمند در بخش باتری نیز جذاب ظاهر شده و احتمالا به یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری و شارژر سریع ۸۰ واتی مجهز خواهد بود. وب‌سایت GSMArena ادعا می‌کند که این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه OIS (سنسور سونی IMX766) مجهز است. دوربین ماکرو رزولوشن ۲ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید نیز دارای سنسوری یا وضوح ۸ مگاپیکسل خواهد بود‌.

اوپو Reno 8 با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 در گیک بنچ مشاهده شد

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره گوشی های هوشمند سری Oppo Reno 8 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی