حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Reno 8 با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 در گیک بنچ مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

می‌دانیم که زمان زیادی تا رونمایی اوپو Reno 8 نمانده است. زیرا این تلفن هوشمند هم اکنون در میان داده های GeekBench ظاهر شده است. این بنچمارک برخی از مشخصات تلفن هوشمند آینده اوپو را فاش می‌کند. Oppo Reno 8 از تراشه ای هشت هسته ای به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. برخی شایعات مدعی آن هستند که سری رینو ۸ به جز نسخه استاندارد شامل نسخه پرو و لایت نیز خواهد بود.

زمان زیادی تا رونمایی اوپو Reno 8 نمانده است

اوپو Reno 8 با شماره مدل PGAM10 در Geekbench ظاهر شده است. این گوشی هوشمند در تست تک هسته ای امتیاز ۷۱۲ و در تست چند هسته ای امتیاز ۲۳۵۸ را کسب کرده است. داده های گیک بنچ نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند دارای ۸ گیگابایت حافظه رم بوده و نیروی پردازشی مورد نیاز آن از طریق تراشه Snapdragon 7 Gen 1 تأمین خواهد شد. البته لازم است اشاره کنیم که رینو ۸ احتمالا دارای نسخه های دیگر با حافظه های ذخیره سازی متفاوت نیز خواهد بود. اما تنها همین نسخه ۸ گیگابایت رم آن در گیک بنچ موجود است.

امتیازات اوپو رینو ۸ در گیک بنچ

بر اساس داده های گیک بنچ، اوپو Reno 8 با اسم رمز Taro شناخته می‌شود. اسنپدراگون ۷ نسل ۱ دارای هشت هسته بوده که چهار هسته آن برای پردازش های سنگین به کار خواهند آمد. و چهار هسته دیگر نیز کم مصرف و کم توان تر هستند که برای پردازش های سبک تر به کار می‌آیند. گیک بنچ نشان می‌دهد که حداکثر فرکانس پردازنده مرکزی Snapdragon 7 Gen 1 معادل ۲.۳۶ گیگاهرتز است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض به دوازدهمین نسخه اندروید مجهز باشد. متاسفانه اوپو تا کنون هیچ اطلاعیه درباره زمان رونمایی این دستگاه منتشر نکرده است.

Snapdragon 7 Gen 1

شایعات ادعا می‌کنند که Oppo Reno دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. رم های به کار گرفته شده در این گوشی از نوع LPDDR5 و حافظه نیز از نوع UFS 3.1 خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی اوپو Reno 8 قرار خواهد گرفت.

طراحی و مشخصات اوپو Reno 8 Lite فاش شد؛ زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور سونی IMX766 برخوردار خواهد بود. دو دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده اند. همان‌طور که وب‌سایت GizmoChina در گزارش اخیر خود اشاره می‌کند، انتظار داریم که دوربین سلفی رینو ۸ اوپو رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی داشته باشد. همچنین سنسور اثر انگشت نیز به زیر صفحه نمایش خواهد رفت.

نظر شما درباره این گوشی میان رده آینده اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی