حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی F55 5G سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد: شروع از ۳۲۵ دلار

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در ابتدا، سامسونگ قصد داشت Galaxy F55 5G را در تاریخ ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت) و در کشور هند معرفی کند. اما رونمایی این تلفن هوشمند به ۲۷ می (۷ خرداد) موکول شد. یک روز مانده به معرفی گلکسی F55 5G، قیمت تمامی پیکربندی های این دستگاه به‌بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

سامسونگ گلکسی F55 5G فردا معرفی می‌شود

به‌گفته یک افشاگر اطلاعات با نام Abhishek Yadav، نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی گلکسی F55 5G با قیمت ۲۶,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۲۵ دلار) عرضه خواهد شد. نسخه ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۲۹,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۶۱ دلار) به‌دست کاربران می‌رسد و نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با پرداخت ۳۲,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۹۷ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

رندر Galaxy F55 5G سامسونگ

منبع این گزارش همچنین مشخصات دقیق Galaxy F55 5G را به اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 به‌دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود که این گوشی میان‌رده آینده سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. نمایشگر این دستگاه، حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار خود قرار می‌دهد.

تراشه Snapdragon 7 Gen 1 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy F55 5G سامسونگ را بر عهده خواهد داشت. این گوشی ۴ به‌روزرسانی سیستم عامل و ۵ سال آپدیت های امنیتی را دریافت خواهد کرد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود. این دوربین توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت.

دوربین اصلی گلکسی F55 5G وضوح ۵۰ مگاپیکسلی (به‌همراه لرزشگیر اپتیکال) داشته و دوربین اولتراواید آن نیز به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. دوربین سوم نیز از نوع ماکرو بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین اصلی سامسونگ Galaxy F55 5G توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت.

گلکسی M55 سامسونگ با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 رسما معرفی شد: از ۵۴۰ دلار

این گوشی میان‌رده آینده سامسونگ از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری قاب پشتی چرم مصنوعی، اسپیکر های استریو، پورت USB Type-C و استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

نظر شما درباره سامسونگ گلکسی F55 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی