حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی M22 سامسونگ با One UI 4.1 منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که همواره صفی شلوغ برای ارائه آپدیت‌های اندروید به محصولات خود در رده‌های مختلف دارد. به تازگی آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی M22 سامسونگ با One UI 4.1 منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی M22 سامسونگ عرضه شد…!

همانطور که چندین بار گفته‌ایم، در سال‌های اخیر سامسونگ همواره در ارائه آپدیت‌های به‌موقع نسخه‌های بزرگ اندروید برای دستگاه‌های خود بسیار خوب عمل کرده است، اما شاید همه چیز امدویار کننده نباشد. زیرا به دلیل تعداد زیاد گوشی‌هایی که این شرکت هر سال عرضه می‌کند، این روند به ناچار زمان بسیاری به طول می‌انجامد و شاید حتی چندین ماه نیز زمان بخواهد.

با توجه به این واقعیت که گلکسی M22 در اکتبر سال ۲۰۲۱ عرضه شد (زمانی که اندروید ۱۲ از قبل معرفی شده بود)، اکنون کاربران این دستگاه به آرزو خود رسیده‌اند و در نهایت از اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI 4.1 لذت خواهند برد. بنابراین حداقل این دستگاه در حال دریافت آخرین نسخه از رابط کاربری سامسونگ است. همچنین این آپدیت، پچ امنیتی آوریل ۲۰۲۲ را نیز ارائه می‌کند که البته کمی قدیمی شده است، اما برای چنین دستگاه پایین رده‌ شاید لازم و ضروری باشد.

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی M22 سامسونگ

وقتی در مورد گوشی‌های رده پایین صحبت می‌کنیم، به دلیل قیمت مقرون به صرفه آن‌ها، گلکسی M22 از نسخه Core One UI استفاده می‌کند. به این معنی که برخی از ویژگی‌های موجود در دستگاه‌های رده بالاتر در این دستگاه، در دسترس نخواهند بود و این رویه از زمانی که این گوشی هوشمند عرضه شد، همینطور بوده است و فقط قصد داشتیم این واقعیت را به شما یادآوری کنیم.

به گزارش GsmArena، آپدیت اندروید ۱۲ با شماره ساخت M225FVXXU4BFD8 در عربستان سعودی و امارات متحده عربی ارائه می‌شود که تاکنون تنها دو کشوری هستند که در آن عرضه شده‌اند. محدوده عرضه این آپدیت به زودی در کشورهای بیشتری صورت خواهد گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان