حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 7 گوگل شیشه نرم قاب پشتی پیکسل 3 و 4 را دارا نمی‌باشد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

طرفداران Google Pixel که پیش از این امید به بازگشت جنس نرم شیشه قاب پشتی پیکسل 7 مشابه با سری پیکسل‌های 3 و 4 را داشتند، احتمالا از تصمیم جدید گوگل برای پرچمدار آینده خود، ناامید خواهند شد. با این‌که در مورد خانواده Pixel 7 چیزهای زیادی برای برانگیختن هیجان وجود دارد، اما ظاهراً جنس نرم شیشه قاب پشتی در لیست این موارد قرار نخواهد گرفت.

عدم استفاده گوگل از شیشه نرم در پیکسل 7

یوتیوبر مشهور، Marques Brownlee، در پیش‌نمایشی از نمونه کارهای آینده پیکسل گوگل، تأیید کرده بود که سری پیکسل 7 نمای مات فوق‌العاده این شرکت برای شیشه پشتی گوشی‌هایش را که اغلب به آن “soft-touch” می‌گویند، احیا خواهد کرد. این سبک پیش‌تر در سری پیکسل 3 استفاده شده بود و در سری پیکسل 4 (غیر از مدل مشکی که شیشه براق بود) در سال 2019، به نقطه‌ی اوج خود رسید.

بااین‌حال، پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، طراحی کاملاً براق را برای شیشه عقب ارائه کردند. این اولین مورد در خانواده پیکسل بود و همچنین چیزی بود که درمیان تقریبا تمامی پرچمداران سال گذشته، غیرمعمول به‌شمار می‌رفت. آیفون‌های اپل و گلکسی‌های سامسونگ نیز در چند سال گذشته از شیشه‌های نرم/مات برای قاب پشتی خود استفاده کرده‌اند.

شیشه نرم سری پیکسل 3

شیشه نرم سری پیکسل 3

اما متأسفانه، این مورد در سری آینده گوشی‌های هوشمند پرچمدار گوگل، تغییر نخواهد کرد. این شرکت اصلاحاتی را برای Marques ارسال کرده که در آن گفته شده است که Pixel 7 در پاییز امسال از شیشه مات و نرم برخوردار نخواهد بود. این با تصاویری که گوگل تاکنون منتشر کرده است، هماهنگی بیشتری دارد، جایی که به‌نظر می‌رسد لبه‌های تلفن کاملاً منعکس‌کننده‌ی بازتاب نور جنس براق شیشه قاب پشتی هستند. بااین‌حال، امیدوار بودیم که غول جستجو در نسل جدید گوشی‌های خود، مسیر تازه و آشنایی را درپیش‌گرفته و از شیشه مات با حس نرم آن در قاب پشتی پیکسل 7 استفاده می‌کرد.

دیدگاه شما پیرامون عدم بهره‌مندی سری پیکسل 7 گوگل از جنس نرم شیشه قاب پشتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی