حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر و لولای ۳۶۰ درجه سامسونگ به نمایش گذاشته شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

ماجرای محصولات تاشو اگر ادامه دار باشد، هنوز خیلی جای توسعه خواهد داشت. مثلا همین نمایشگر تاشو ۳۶۰ درجه یکی از مواردی است که جای توسعه داد. به تازگی نمایشگر و لولای ۳۶۰ درجه سامسونگ به نمایش گذاشته شده که ایده توسعه محصولات جالبی را ایجاد می‌کند.

نمایشگر و لولای ۳۶۰ درجه سامسونگ

سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) نمونه اولیه نمایشگر و لولای جدید خود را به نمایش گذاشته که هم به سمت داخل و هم به بیرون تا می شود. طراحی “Flex In & Out” به لولا اجازه می دهد تا دستگاه را به صورت 360 درجه تا کند در حالی که چین لولا و نمایشگر به میزان قابل توجهی کمتر قابل مشاهده است.

نمونه اولیه امروز به نمایش گذاشته شده اما فعلا هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا پنل و لولا جدید به زودی برای محصولات تجاری آماده می شود، یا خیر را ارائه نکرد.

همانطور که در تصویر می‌بینید، این نمایشگر با طراحی لولای جدیدی عرضه می‌شود که به دستگاه اجازه می‌دهد به جای ایجاد یک قضای اشک‌ی شکل در بخش تا-شدن نمایشگر، کاملاً بسته شود.

در تصویر بالا نمونه اولیه در کنار گوشی هوشمند گلکسی زد فولد به تصویر کشیده شده است که نشان می دهد ضخامت آن به اندازه گوشی تاشو فعلی خواهد بود. با این حال، ما می‌توانیم مکانیسم‌های متحرکی را ببینیم که به پنل نمایشگر اجازه می‌دهد به راحتی و بدون کشش خم شود.

چنین طرحی امکان تولید دسته جدیدی از دستگاه‌های تاشو را بدون نیاز به صفحه نمایش بیرونی ایجاد می کند. این به نوبه خود فضای بیشتری را برای باتری های بزرگتر و سنسورهای دوربین بزرگتر و بدون ضخامت بیش از حد گوشی ایجاد می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که نمایشگر Samsung Flex In & Out می‌تواند به زودی در محصولات تجاری دیده شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)