حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حالت زمان خواب در اندروید ۱۳ تصویر زمینه دستگاه را به طور خودکار کم نور ‌می‌کند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اندروید ۱۳

هر روز که می‌گذرد، اخبار و اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های جذاب و کاربردی اندروید ۱۳ منتشر می‌شود. در آخرین مورد گویا گوگل حتی به اذیت نشدن چشم کاربران در ساعات نیمه شب اهمیت می‌دهد. زیرا حالت زمان خواب در اندروید ۱۳ تصویر زمینه دستگاه را به طور خودکار کم نور می‌کند. با ترنجی همراه باشید.

حالت زمان خواب در اندروید ۱۳ تصویر زمینه را به رنگ مشکی درخواهد آورد…!

در حالی که همه ما مشتاقیم ببینیم گوگل قرار است در طول رویداد Google I/O، برای اندروید ۱۳ چه چیزی را به نمایش بگذارد، اطلاعاتی جزئی از ویژگی‌های نسخه بعدی این سیستم عامل بزرگ توسط 9to5Google در کد یک فایل APK یافت شده است. این ویژگی نشان می‌دهد که اندروید ۱۳ چه ویژگی‌هایی را به همراه خواهد داشت و این بار، 9to5Google منابعی را پیدا کرده است که نشان می‌دهد در اندروید ۱۳، سلامت دیجیتال برای کسانی از که شب هنگام به صفحه نمایش دستگاه‌هایی خود نگاه می‌کنند، مفیدتر خواهد بود.

گویا قابلیت Digital Wellbeing در اندروید ۱۳ می‌تواند تصویر زمینه را در هنگام شب، کم نور کند. حالت خواب یا Bedtime Mode یک ویژگی است که در حال حاضر در اندروید موجود است. این ویژگی اساساً گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا پیش از اینکه بخاطر نور صفحه نمایش چشمان‌تان خسته شود، راحت‌تر بتوانید در تخت خواب یا در محیط کم نور، به تعامل با دستگاه خود بپردازید.

در واقع Bedtime Mode بخشی از مجموعه ویژگی‌های Digital Wellbeing گوگل است و اکنون می‌توانید برنامه‌ای تنظیم کنید تا تلفن خود را در حالت رنگ خاکستری قرار دهید، صفحه نمایش همیشه روشن را غیرفعال کنید و همچنین Do Not Disturb را برای روتین‌های آرام شب خود فعال کنید. اندروید ۱۳ قابلیت‌های این ویژگی را بیشتر خواهد کرد.

به گفته PhoneArena و با توجه به کدی که 9to5Google در جدیدترین آپدیت فروشگاه Google Play مشاهده کرده است، این امکان را خواهید داشت که دستگاه به طور خودکار بتواند در ساعات پایانی شب، تصویر زمینه گوشی را کم نور کند. در تصاویر دریافتی، می‌توانید چند نمونه از والپیپر کم نور را مشاهده کنید، از ۰ درصد (حالت غیرفعال) تا ۱۰۰ درصد در آن به رنگ سیاه ظاهر می‌شود.

به این ترتیب، حتی اگر یک تصویر زمینه فانتزی بسیار رنگارنگ و روشن داشته باشید، رنگ‌های این تصویر پس‌زمینه در تاریکی اتاق خواب، چشمان شما را اذیت نخواهد کرد زیرا به رنگ مشکی درخواهد آمد. هنوز مشخص نیست چه درصدی از کم شدن نور را می‌توانید با حالت زمان خواب تنظیم کنید. علاوه بر این، اگر گوشی شما اندروید ۱۳ را اجرا نمی‌کند، ممکن است گزینه‌ای دریافت کنید که استفاده از پس‌زمینه تیره را به شما پیشنهاد کند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arshia.sunboy

قابلیت خاکستری شدن قبلا هم بود: wind down

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان