حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل به‌زودی پیکسل بادز پرو را برای رقابت با ایرپادز پرو و گلکسی بادز پرو معرفی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گجت‌های پوشیدنی، گوگل

یک سال پس از معرفی ایربادز میان‌رده Pixel Buds A، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد تا یک هندزفری بلوتوثی دیگر را به بازار عرضه کند. ایربادز جدید گوگل که با نام پیکسل بادز پرو نیز شناخته می‌شود، احتمالاً با قابلیت‌های پیشرفته ازجمله صدای فضایی و مقاومت دربرابر رطوبت، به رقابت مستقیم با Galaxy Buds Pro و AirPods Pro خواهد پرداخت.

گوگل پیکسل بادز پرو

پس از عرضه نسل دوم Pixel Buds در سال 2020 و همچنین ایربادز میان‌رده Pixel Buds A حدود یک سال پس از آن، به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد درنهایت یک محصول برتر در رده‌ی هدفون‌های TWS را با نام Pixel Buds Pro به بازار عرضه کند.

همان‌طور که توسط جان پروسر از FrontPageTech فاش شده است، گوگل درحال آماده‌سازی Pixel Buds Pro برای معرفی می‌باشد. این افشاگر برجسته، به غیر از اعلام عرضه‌ی “به‌زودی” برای این دستگاه، هیچ اطلاعات دیگری را درباره‌ی مشخصات پیکسل بادز پرو ارائه نکرد. بااین‌حال، این می‌تواند به معنای معرفی این ایربادز در رویداد 2022 Google I/O باشد که در تاریخ 11 می (21 اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این گفته می‌شد که گوشی میان‌رده‌ی Pixel 6a نیز می‌تواند در همان رویداد رونمایی شود.

گوگل پیکسل بادز پرو

گوگل پیکسل بادز پرو

Pixel Buds Pro قرار است به‌عنوان پرچمدار ایربادزهای گوگل عرضه شود و در جایگاهی بالاتر از Pixel Buds 2 و Pixel Buds A قرار خواهد گرفت. درحالی‌که این دو مدل فاقد قابلیت حذف نویز فعال هستند، اگر Pixel Buds Pro با این ویژگی عرضه نشود، قطعا شوکه‌کننده خواهد بود. همچنین به‌طورقطع، قیمت پیکسل بادز پرو بالاتر از 179 دلار پیکسل بادز نسل دوم خواهد بود.

سری Pixel Buds گوگل درحال‌حاضر در رده‌ای پایین‌تر از محصولات رقیب متعلق‌به سامسونگ و اپل هستند. Pixel Buds Pro در رقابت سختی با Galaxy Buds Pro 2 آینده سامسونگ که انتظار می‌رود در مردادماه عرضه شود  و همچنین AirPods Pro 2 اپل روبرو خواهد شد. Galaxy Buds Pro و AirPods Pro به‌ترتیب 199 دلار و 249 دلار قیمت دارند و بنابراین Pixel Buds Pro احتمالاً قیمتی در میانه‌ی این دو خواهد داشت. ظاهراً، این ایربادز حداقل در چهار رنگ موجود خواهد بود: Carbon ،Limoncello ،Real Red و Fog.

دیدگاه شما پیرامون احتمال معرفی پیکسل بادز پرو گوگل در آینده‌ای نزدیک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی